دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه

Текст песни Delam Tange Shaian



دلم تنگه چون دلت مثه سنگه با غرورت میجنگه
Я скучаю по тебе, потому что твое сердце борется с гордостью
حسه دیگه کم رنگه میدونی نباشی چشام هست
Я не знаю, бледен ты или нет
دیگه اصن نیس فصل من میشه پاییز

دانلود آهنگ شایان به نام دلم تنگه


دانلود آهنگ جدید دلم تنگه از شایان
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی شایان به نام دلم تنگه با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دلم تنگه را با صدای شنیدنی شایان دانلود کنید و گوش دهید
شایان به نام دلم تنگه متن آهنگ
تکست آهنگ دلم تنگه از شایان
Download New Music By Shaian Called Delam Tange
Download New Song By Shaian - Delam Tange
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shaian Delam Tange
متن آهنگ شایان دلم تنگه به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Shaian Adında Delam Tange
Лирика Delam Tange Shaian
скачать песню Delam Tange - Shaian С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شایان به نام دلم تنگه با کیفیت 128



دلم تنگه چون دلت مثه سنگه با غرورت میجنگه
Я скучаю по тебе, потому что твое сердце борется с гордостью
حسه دیگه کم رنگه میدونی نباشی چشام هست
Я не знаю, бледен ты или нет
دیگه اصن نیس فصل من میشه پاییز
Это уже не мой сезон, а осень
شدم دلتنگ واسه پرسه زدنامون شبا تا صبح توو خیابون
Я скучаю по прогулке по улице ночью до утра
صدای خنده هامون منو تو زیر بارون منو تو زیر بارون
Звук нашего смеха ставит меня под дождь и меня под дождь
شدم دلتنگ واسه برق توی چشمات گرمایی که داشت دستات
Я пропустил электричество в твоих теплых глазах
شیرینی حرفات واسه ی تو و دنیات واسه ی تو و دنیات
Сладость слов для тебя и миров для тебя и миров
دیگه هیشکی نمیتونه بیاد جات دل من تو رو میخاد زندگیم رفته بر باد
Ничто не может прийти в голову больше, мое сердце хочет тебя, моя жизнь ушла
چیشد اون که میگفت که دوسم داره منو تنها نمیزاره واسم بیقراره
Что с ним, говоря, что он любит меня, он не оставляет меня в покое, а я беспокойный
صدای خندیدنامون منو تو زیر بارون منو تو زیر بارون
Звук нашего смеха заставляет меня под дождем и меня под дождем