دانلود آهنگ جدید محمد بهشتی پور به نام سردرگمی

Текст песни Sardargomi Mohammad Beheshtipour



رفتش پی زندگی فرداش
Он пошел после своей жизни завтра
اونی که میگفتش با همه فرق داشت
То, что он сказал, было другим
رفت

دانلود آهنگ محمد بهشتی پور به نام سردرگمی


دانلود آهنگ جدید سردرگمی از محمد بهشتی پور
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد بهشتی پور به نام سردرگمی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید سردرگمی را با صدای شنیدنی محمد بهشتی پور دانلود کنید و گوش دهید
محمد بهشتی پور به نام سردرگمی متن آهنگ
تکست آهنگ سردرگمی از محمد بهشتی پور
Download New Music By Mohammad Beheshtipour Called Sardargomi
Download New Song By Mohammad Beheshtipour - Sardargomi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Beheshtipour Sardargomi
متن آهنگ محمد بهشتی پور سردرگمی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohammad Beheshtipour Adında Sardargomi
Лирика Sardargomi Mohammad Beheshtipour
скачать песню Sardargomi - Mohammad Beheshtipour С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمد بهشتی پور به نام سردرگمی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد بهشتی پور به نام سردرگمی با کیفیت 128



رفتش پی زندگی فرداش
Он пошел после своей жизни завтра
اونی که میگفتش با همه فرق داشت
То, что он сказал, было другим
رفت
Он ушел
چه زود رفت
Как скоро он ушел
یکی دو تا که نیست
Не один или два
سختیا و درداش
Тяжело и больно
رفت و تموم یادگاریاشو برداشت برد واس من مرد
Он пошел и забрал все свои памятные вещи и умер
واسه من مرد
Он умер за меня
چقد گفتم نرو دیوونه کردی منو
Как я сказал тебе не сводить меня с ума
رفتی تا کی
Как долго ты ушел
من بسوزم واسه تو آخه کسی نیست مثل تو
Я горю за тебя, никто не похож на тебя
من پرم دردم تو ساکت
мне больно
په بی رحمن همه اونی که میگفت مرحمه
Помилуй всех тех, кто сказал, помилуй
همه زخمایی که دارم
Все раны у меня есть
حالا با سردرگمی هر چی میگردم گمی
Теперь я запутался во всем, что я ищу
رفتی آرامش ندارم
Мне не комфортно идти