دانلود آهنگ جدید مهران محمدی به نام پادشاه قلبم

Текст песни padeshahe ghalbam Mehran Mohammadi



اومدی شدی نفس شبیه تو نیست هیچ کس
Вы пришли, никто не похож на тебя
راحت تو رو بدست نیاوردم که ساده بدمت از دست
Я не получил тебя легко, я потерял тебя легко
من عاشق چشماتم تا آخر پا به پاتم

دانلود آهنگ مهران محمدی به نام پادشاه قلبم


دانلود آهنگ جدید پادشاه قلبم از مهران محمدی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهران محمدی به نام پادشاه قلبم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید پادشاه قلبم را با صدای شنیدنی مهران محمدی دانلود کنید و گوش دهید
مهران محمدی به نام پادشاه قلبم متن آهنگ
تکست آهنگ پادشاه قلبم از مهران محمدی
Download New Music By Mehran Mohammadi Called padeshahe ghalbam
Download New Song By Mehran Mohammadi - padeshahe ghalbam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehran Mohammadi padeshahe ghalbam
متن آهنگ مهران محمدی پادشاه قلبم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mehran Mohammadi Adında padeshahe ghalbam
Лирика padeshahe ghalbam Mehran Mohammadi
скачать песню padeshahe ghalbam - Mehran Mohammadi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهران محمدی به نام پادشاه قلبم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهران محمدی به نام پادشاه قلبم با کیفیت 128



اومدی شدی نفس شبیه تو نیست هیچ کس
Вы пришли, никто не похож на тебя
راحت تو رو بدست نیاوردم که ساده بدمت از دست
Я не получил тебя легко, я потерял тебя легко
من عاشق چشماتم تا آخر پا به پاتم
Я люблю свои глаза до конца
توو بازی خنده هات با دلم من همیشه کیش و ماتم
В игре твоего смеха всем сердцем я всегда религиозен и скорблю
تو پادشاه قلبمی همیشه رو چشم میذارم حرفهاتو
В короле моего сердца я всегда смотрю на твои слова
تو ماه توو آسمونمی شبام شب میشه فقط با تو
В луне в твоем небе ночь становится ночью только с тобой
تو مثل نفسی نمیشه که کسی یه روزی بگیره جاتو
Вы не чувствуете, что кто-то поймает вас однажды
به چشات خیره بودم که خندیدی توو چال گونه ات افتادم
Я смотрел в твои глаза, когда ты смеялся и упал в свою дыру
اونجری که صدا میزنی اسممو اسمم میره از یادم
Я забыл свое имя, как вы это называете
با تو حتی اگه توو قفسم باشم از هفت دولت آزادم
Даже если я заперт с тобой, я свободен от семи правительств
جونمم میدم واست خیالت باشه راحت
Я отдаю свою жизнь, и это легко представить
اگه کسی جز من اسمتو بیاره میمیرم از حسادت
Если кто-то, кроме меня, принесет ваше имя, я умру от ревности
من همیشه پاتم همیشه کنارتم
Я всегда на твоей стороне
اگه همه دنیا جلو در بیاد خودم هوادارتم
Если весь мир выйдет вперед, я тебя поддержу