دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی به نام بوی شمال

Текст песни booye shomal Masih AND Arash AP



هوس بوی شمال و نم بارون کردی
Вы хотите запах севера и дождя
که سحر خروس بخونه وسط جنگل سبز
Это петух ворон в середине зеленого леса
پایه میخوای پاشو بیا

دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی به نام بوی شمال


دانلود آهنگ جدید بوی شمال از مسیح و آرش ای پی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مسیح و آرش ای پی به نام بوی شمال با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید بوی شمال را با صدای شنیدنی مسیح و آرش ای پی دانلود کنید و گوش دهید
مسیح و آرش ای پی به نام بوی شمال متن آهنگ
تکست آهنگ بوی شمال از مسیح و آرش ای پی
Download New Music By Masih AND Arash AP Called booye shomal
Download New Song By Masih AND Arash AP - booye shomal
With Text And Direct Links
Lyrics Music Masih AND Arash AP booye shomal
متن آهنگ مسیح و آرش ای پی بوی شمال به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Masih AND Arash AP Adında booye shomal
Лирика booye shomal Masih AND Arash AP
скачать песню booye shomal - Masih AND Arash AP С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی به نام بوی شمال با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی به نام بوی شمال با کیفیت 128



هوس بوی شمال و نم بارون کردی
Вы хотите запах севера и дождя
که سحر خروس بخونه وسط جنگل سبز
Это петух ворон в середине зеленого леса
پایه میخوای پاشو بیا
Вы хотите, чтобы база пришла
توی شومینه پر هیزم و آلاچیق
В лесном камине и павильоне
که بالاشیم بخندیم تا خود صبح و
Давайте вставать и смеяться до утра
ازون بچه باحالیشم پایه میخوای پاشو بیا
Озон, детка, я в порядке
بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد
Давайте вернем эти дни в мое сердце
بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خندت
Давай умрем в сердце моего леса за твой смех
بی تو این آدما کندن از من
Без тебя эти люди заберут это у меня
من دوره میکنم خاطراتو با بغض تو گلوم هضم نمیشه
Я циркулирую, что ваши воспоминания не будут перевариваться с ненавистью в моем горле
از کوچه تنگ دلم جز تو کسی رد نمیشه
Я никого не скучаю, кроме тебя
بیا بازم مث سابق بشینیم تا کله صبح
Давай сядем как раньше до утра
من آهنگ قدیمی کنار خنده ی تو
Я старая песня рядом с твоим смехом