دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون

Текст песни asoon Ahmad Solo



آسون تر از چیزی که فکرشو کنی میرم آره میرم
Легче сказать, чем сделать, да
آخر عشقی که ساختی توی خیالتم دیدم آره دیدم
Я видел последнюю любовь, которую ты сделал в моей голове, да, я видел это
تو همیشه وسطش جا میزدی به نظر راه اومدی

دانلود آهنگ احمد سولو به نام آسون


دانلود آهنگ جدید آسون از احمد سولو
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی احمد سولو به نام آسون با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید آسون را با صدای شنیدنی احمد سولو دانلود کنید و گوش دهید
احمد سولو به نام آسون متن آهنگ
تکست آهنگ آسون از احمد سولو
Download New Music By Ahmad Solo Called asoon
Download New Song By Ahmad Solo - asoon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ahmad Solo asoon
متن آهنگ احمد سولو آسون به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ahmad Solo Adında asoon
Лирика asoon Ahmad Solo
скачать песню asoon - Ahmad Solo С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون با کیفیت 128



آسون تر از چیزی که فکرشو کنی میرم آره میرم
Легче сказать, чем сделать, да
آخر عشقی که ساختی توی خیالتم دیدم آره دیدم
Я видел последнюю любовь, которую ты сделал в моей голове, да, я видел это
تو همیشه وسطش جا میزدی به نظر راه اومدی
Вы всегда, кажется, в середине этого
ولی بن بستی که ساختی رو ندیدی
Но вы не видели конструкцию
ابر شدم ماه شدی خواب و بیداریم شدی
Я стал облаком, ты заснул на несколько месяцев и проснулся
تو رو پوشوندمت هیچ جا رو نبینی
Вы покрыты, вы нигде не видите
لعنتی چیکار کردی با خودت با من
Черт, что ты со мной сделал для себя?
من میخوام همیشه مراقبت باشم
Я всегда хочу быть осторожным
من هنوز رو صدات نقطه ضعف دارم
У меня все еще слабые голоса
هی چی شد که کارمون به اینجا کشید
Эй, что случилось, когда наша машина приехала сюда?
یه دیقه چیزی نگو د یه لحظه آروم بگیر
Не говори ничего на мгновение, успокойся на мгновение
نه نذار برم جلو رامو بگیر از رفتن بیزارم
Нет, позволь мне идти вперед и ненавидеть Рамо
از خودم کم میشم هی تو خودم غرق میشم هی
Я теряю себя, я тону себя
یه دیوونه که هی با خودش میخنده
Сумасшедший, который смеется над собой
خنده هام تلخ میشن هی اشک تو چشام
Мой смех горький, слезы в моих глазах
جمع میشن هی من دو قطبی رو کسی نمیفهمه
Соберите, эй, никто не понимает биполярность
کوتاهی از من بود زندگیمو گذاشتم اما برای تو کم بود
Я на некоторое время бросил свою жизнь, но для тебя это было слишком мало
خودت میدیدی آخر این رابطه جنگ بود
Вы сами убедились, что концом этих отношений стала война
دلت نمیخواست ولی خب جنس تو از سنگ بود
Вы не хотели, но ваш секс был сделан из камня
وجودتو حس نمیکردم کوتاهی از من بود
Я не чувствовал, что тебе не хватает меня
بیا کنارم بشین دوباره دستامو بگیر
Садись рядом со мной и снова держи меня за руки
نذار که اینجوری برم جلو رامو بگیر
Не отпускай меня так
بیا چشامو ببین دوباره باز عاشق بشیم
Давайте посмотрим и влюбимся снова