دانلود آهنگ جدید احمد شریفی به نام دل آشوب

Текст песни Del Ashoub Ahmad Sharifi



دوباره ای دل آشوبه دوباره این دل آشوبه
О, беспокойное сердце снова, это беспокойное сердце снова
بمون که حالش بات خوبه بمون که حالش با تو خوبه
Оставайся с тобой, оставайся с тобой
بمون که بی تو آوارم بمون که بدون تو آوارم

دانلود آهنگ احمد شریفی به نام دل آشوب


دانلود آهنگ جدید دل آشوب از احمد شریفی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی احمد شریفی به نام دل آشوب با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دل آشوب را با صدای شنیدنی احمد شریفی دانلود کنید و گوش دهید
احمد شریفی به نام دل آشوب متن آهنگ
تکست آهنگ دل آشوب از احمد شریفی
Download New Music By Ahmad Sharifi Called Del Ashoub
Download New Song By Ahmad Sharifi - Del Ashoub
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ahmad Sharifi Del Ashoub
متن آهنگ احمد شریفی دل آشوب به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ahmad Sharifi Adında Del Ashoub
Лирика Del Ashoub Ahmad Sharifi
скачать песню Del Ashoub - Ahmad Sharifi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید احمد شریفی به نام دل آشوب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد شریفی به نام دل آشوب با کیفیت 128



دوباره ای دل آشوبه دوباره این دل آشوبه
О, беспокойное сердце снова, это беспокойное сердце снова
بمون که حالش بات خوبه بمون که حالش با تو خوبه
Оставайся с тобой, оставайся с тобой
بمون که بی تو آوارم بمون که بدون تو آوارم
Держись от меня подальше, оставайся без меня
مره عزیزم، نفسم و بند ایایه نرو عزیزم، نفسم بند میاد
Моя дорогая, не задерживай дыхание, моя дорогая, мое дыхание остановится
تو برس، و حال زارم تو به حال زار من برس
Вы чистите, и вы чистите мою кисть
تو خو نونی و یه سیلی دلم ایره تو که نمیدونی با یک نگاه دلم از خود بیخود میشه
Вы не хороши, и мое сердце - пощечина, что вы не знаете, что мое сердце будет обескуражен с первого взгляда
و یه بنگی دل ساده کل ایزه و با صدا زدنی دل ساده هلهله می‌کرد
И простой душераздирающий звонок прозвучал со звуком простого сердца
تو خو نونی و نهیبی ایلخشه تو که نمیدونی با نهیبی میلرزه
Вы не хороши, и вы не боитесь, вы не знаете, вы дрожите от страха
و یه لوخند دل ساده ایبخشه با یه لبخند، دل ساده، میبخشه
И улыбка дает простое сердце с улыбкой, простое сердце
وی دوذر حالم خرابه ای دختر حالم خرابه
Он разрушен моей дочерью
عشق مو بی تو سرابه عشق من بدون تو سرابه
Любовь к волосам без тебя - мираж, Моя любовь - мираж без тебя
مو تینایم تو تینا، هنی بندیرتم تو تنهایی و من تنها، هنوز منتظرم
У меня волосы у Тины, у Генри твое одиночество, и я все еще жду
بریدی دل تو نونی هنی زنجیرتم تو دل بریدی اما نمی‌دونی من هنوز به تو زنجیرم
Вы режете свое сердце, вы не знаете, я цепляю вас, вы режете мое сердце, но вы не знаете, я все еще цепляю вас
مو بندیرم بیایی دل مو تی تونه من منتظرم بیایی، دل من با تو هست
Приди ко мне, моя дорогая, я жду тебя, мое сердце с тобой
مزن ساز جدایی هنی دل تی تونه ساز جدایی مزن دل من هنوز با تو هست
Разделение Мази-Саз Хенни Делл Разделение Тон-Сон Мазен Делл Человек все еще с тобой
تو خو نونی چه کردی یار تو که نمیدونی چه کردی، یار
Ты не знаешь, что ты сделал, друг, ты не знаешь, что ты сделал, друг
قرار دلمه بردی یار قرار از دل من بردی یار
Ты должен быть моим другом, ты должен быть моим другом
بمون دیونه دل حالم خرابه بمون دیوانه دل حالم خرابه
Оставайся сумасшедшим, мое сердце разбито, оставайся сумасшедшим, мое сердце разбито
خدا دونه که عشق مو سرابه خدا میدونه که عشق من سرابه
Бог знает, что любовь к волосам чудесна, Бог знает, что моя любовь чудесна.
همی دونم که دل تی تو اسیره همی میدانم دلم نزد تو اسیره
Я знаю, что ваше сердце в плену, я знаю, что мое сердце в плену для вас
همی دونم که دل بی تو کویره همی میدانم که دل بدون تو کویره
Я знаю, что мое сердце в пустыне без тебя, и я знаю, что мое сердце в пустыне без тебя
وی عزیزم آی عزیزم
Он мой дорогой, мой дорогой
تو خو نونی و اشاری دلم ایره تو که نمیدونی با اشاره ای دلم از خود بیخود میشه
Вы не хороши, и ваше сердце является признаком того, что вы не знаете, что мое сердце немеет с намеком
عاشق وی بو و اشاری دل بی ره با اشاره ای بدون دلیل دل عاشق میشه
Влюбленный в него, запах и намеки бессердечного сердца влюбляются в ссылку без причины