دانلود آهنگ جدید هومن افشار به نام بعد رفتن تو

Текст песни Bade Raftane To Hooman Afshar



بعد رفتن تو بود که
Тогда ты ушел
من موندم و خاطراتت
Я остался и твои воспоминания
باقی موند ازت یک مشت عکس

دانلود آهنگ هومن افشار به نام بعد رفتن تو


دانلود آهنگ جدید بعد رفتن تو از هومن افشار
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی هومن افشار به نام بعد رفتن تو با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید بعد رفتن تو را با صدای شنیدنی هومن افشار دانلود کنید و گوش دهید
هومن افشار به نام بعد رفتن تو متن آهنگ
تکست آهنگ بعد رفتن تو از هومن افشار
Download New Music By Hooman Afshar Called Bade Raftane To
Download New Song By Hooman Afshar - Bade Raftane To
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hooman Afshar Bade Raftane To
متن آهنگ هومن افشار بعد رفتن تو به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hooman Afshar Adında Bade Raftane To
Лирика Bade Raftane To Hooman Afshar
скачать песню Bade Raftane To - Hooman Afshar С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید هومن افشار به نام بعد رفتن تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هومن افشار به نام بعد رفتن تو با کیفیت 128



بعد رفتن تو بود که
Тогда ты ушел
من موندم و خاطراتت
Я остался и твои воспоминания
باقی موند ازت یک مشت عکس
У вас осталось несколько фотографий
اما عطرت که باهامِ
Но запах, который идет с этим
من نفس میکشم بوتو
Я дышу, Бхутто
چه تو بیداری چه تو خواب
Бодрствуете ли вы или спите
با منی لحظه به لحظه
Со мной момент за моментом
چقدر دلم تورو میخواد
Как я хочу тебя
بعد رفتن تو بود که
Тогда ты ушел
قلب من ترک ترک شد
Мое сердце было разбито
تو نفهمیدی خیالت
Вы не поняли свое воображение
حتی واسم قدغن شد
Меня даже забанили
عطرت و بو میکشیدم
Я нюхал и нюхал  
با تو هر جایی میرفتم
Я ходил с тобой везде
بعد این قسمت من بود
Тогда это была моя часть
که باید تنها میرفتم
Что я должен был идти один
توی عکسایی که داریم
На фото мы имеем
چشمای تو بی نظیره
Ваши глаза уникальны
رفتنِ بی خبر تو
Ваш неосознанный уход
راه نفسهامو میگیره
Это блокирует наш путь
نمیدونی چه حالی داشتم
Вы не знаете, как я был
وقتی دستات مال من بود
Когда мои руки были моими
بودن تو در کنارم
Быть на моей стороне
همه زندگی من بود
Это была вся моя жизнь
با تو هر جایی میرفتم
Я ходил с тобой везде