دانلود آهنگ جدید رضا شیرازی به نام نبض

Текст песни nabz Reza Shirazi



میشینم من سر رات هرجا هردم راه به رات
Я сижу на голове, куда бы я ни шел
چاره ای نموند جز اینکه بشم عاشق چشات
У них нет выбора, кроме как влюбиться в ваши глаза
من میمونم پا به پات آره من میشم فدات

دانلود آهنگ رضا شیرازی به نام نبض


دانلود آهنگ جدید نبض از رضا شیرازی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی رضا شیرازی به نام نبض با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید نبض را با صدای شنیدنی رضا شیرازی دانلود کنید و گوش دهید
رضا شیرازی به نام نبض متن آهنگ
تکست آهنگ نبض از رضا شیرازی
Download New Music By Reza Shirazi Called nabz
Download New Song By Reza Shirazi - nabz
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Shirazi nabz
متن آهنگ رضا شیرازی نبض به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Reza Shirazi Adında nabz
Лирика nabz Reza Shirazi
скачать песню nabz - Reza Shirazi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید رضا شیرازی به نام نبض با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا شیرازی به نام نبض با کیفیت 128



میشینم من سر رات هرجا هردم راه به رات
Я сижу на голове, куда бы я ни шел
چاره ای نموند جز اینکه بشم عاشق چشات
У них нет выбора, кроме как влюбиться в ваши глаза
من میمونم پا به پات آره من میشم فدات
Я останусь пешком, да, я пожертвую
دل از اون نگاه اول شد اسیر خنده هات
Сердце было пленено твоим смехом с первого взгляда
اسم تو ورد لبامه حس تو مثل سایه باهامه
Твое имя в слове, твои чувства как тень
تو که باشی کنارم یک تنه میجنگه قلبم
Если ты на моей стороне, мое тело будет бороться
خیالت راحت جاتو نمیدم به کسی من اصلا
Я никого не волную
خیالت راحت جاتو کسی نمیگیره اصلا
Никому нет дела
نبض نگاه توئه که دنیامو میکوبونه
Пульс вашего взгляда, который бьет наш мир
گرمی دستای تو روحمو میسوزونه
Тепло твоих рук сжигает мою душу
تا تو کنار منی و با من آره خوبه حالم
Пока ты рядом со мной и со мной, да, я в порядке
صورت زیبای تو هرجایی روبرومه
Ваше красивое лицо везде