دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من

Текст песни zibaye zeshte man Moein Z



زیبای زشت من در آیینه خشت من
Мое безобразное безобразие в моем кирпичном зеркале
در بارونگی نهان پنهان گشته عشق من
Моя любовь скрыта под дождем
هی گفتم برو نمان رفتی ماندن مرا

دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من


دانلود آهنگ جدید زیبای زشت من از معین زد
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید زیبای زشت من را با صدای شنیدنی معین زد دانلود کنید و گوش دهید
معین زد به نام زیبای زشت من متن آهنگ
تکست آهنگ زیبای زشت من از معین زد
Download New Music By Moein Z Called zibaye zeshte man
Download New Song By Moein Z - zibaye zeshte man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Moein Z zibaye zeshte man
متن آهنگ معین زد زیبای زشت من به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Moein Z Adında zibaye zeshte man
Лирика zibaye zeshte man Moein Z
скачать песню zibaye zeshte man - Moein Z С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت 128



زیبای زشت من در آیینه خشت من
Мое безобразное безобразие в моем кирпичном зеркале
در بارونگی نهان پنهان گشته عشق من
Моя любовь скрыта под дождем
هی گفتم برو نمان رفتی ماندن مرا
Эй, я сказал тебе пойти и остаться со мной
کج فهمیده بود شعر آواز خواندن مرا
Кай понял мою поэму
من خود جاهلم به این که چیست خواسته دلم
Я не знаю, чего хочет мое сердце
در سردرگمی مرا حیران کرده ای دلم
Вы удивили меня в моем замешательстве
دارد چین میخورد کم کم پیشانیم
Мы едим Китай понемногу
من هی مینویسمت تو هی میخوانیم
я пишу тебе
آسمون ببارش که اسم حال من عشقه
Пусть небо будет именем моей любви
عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که
Я не любил тебя, я не написал свое имя в гороскопе
پرت و پلا نوشتنم که این سکوتو بشکنم
Я писал, чтобы нарушить это молчание
میخوام صدای خندتو با همه گوشا بشنوم
Я хочу услышать твой смех со всеми
اشاره کن صدا بزن درد و دلاتو ساز کن
Укажи, сделай боль и заставь свое сердце биться быстрее
اتاق تاریک منو پنجره هاشو باز کن
Открой мою темную комнату, открой ее окна
بزن به بیخیالیو سر به سرم بذار باز
Отпусти мою небрежность
بگو ولت نمیکنم پشت درو درار باز
Скажи, что я не открою дверь за тобой
میخوام که جون من بشه قسم به حرف راستت
Я хочу, чтобы Джон клялся тебе
انقده عاشقم بشی که قلب دنیا واسته
Вы влюбляетесь в меня, сердце мира