دانلود آهنگ جدید حسین پارسا به نام حبس ابد

Текст песни Habse Abad Hosein Parsa



زندگیم با بودن تو اتفاق تازه داره
Моя жизнь с тобой новая
هر کجای این شب سرد نور بی اندازه داره
Где бы ни была эта холодная ночь, там есть бесконечный свет
از تن فرشته هایی جای تو اما زمینه

دانلود آهنگ حسین پارسا به نام حبس ابد


دانلود آهنگ جدید حبس ابد از حسین پارسا
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی حسین پارسا به نام حبس ابد با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید حبس ابد را با صدای شنیدنی حسین پارسا دانلود کنید و گوش دهید
حسین پارسا به نام حبس ابد متن آهنگ
تکست آهنگ حبس ابد از حسین پارسا
Download New Music By Hosein Parsa Called Habse Abad
Download New Song By Hosein Parsa - Habse Abad
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hosein Parsa Habse Abad
متن آهنگ حسین پارسا حبس ابد به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hosein Parsa Adında Habse Abad
Лирика Habse Abad Hosein Parsa
скачать песню Habse Abad - Hosein Parsa С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید حسین پارسا به نام حبس ابد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین پارسا به نام حبس ابد با کیفیت 128



زندگیم با بودن تو اتفاق تازه داره
Моя жизнь с тобой новая
هر کجای این شب سرد نور بی اندازه داره
Где бы ни была эта холодная ночь, там есть бесконечный свет
از تن فرشته هایی جای تو اما زمینه
Из тел ангелов вместо тебя но фон
پای چشم تو میافتم حرف من با تو همینه
Я упал к твоим ногам, вот о чем я говорю с тобой
چیزی از دلم نمونده که به قلب تو ببخشم
Мне нечего прощать твоему сердцу
تو رها باشی همیشه حاضرم حبس ابد شم
Вы свободны, я всегда готов к вечному заключению
رد نمیشم از خیالت میخوام عاشقت بمونم
Я не прохожу мимо, я хочу влюбиться в тебя
قدرت مردن ندارم گریه کن تا من بتونم
У меня нет сил, чтобы умереть, плакать, чтобы я мог
بگذر از همیشه ی من بودن تو سهم من نیست
Прости меня за то, что не всегда я
گاهی وقتا که رسیدن معنی عاشق شدن نیست
Иногда достижение не означает влюбиться
تو یه دریا از حضوری من تو دستای سرابم
В море моего присутствия в моих руках
In a sea of ​​my presence in my hands
В море моего присутствия в моих руках
بگذر از همیشه ی من تا هنوز اسیر خوابم
Прости меня навсегда, я все еще сплю