دانلود آهنگ جدید امیر حافظ به نام ترس

Текст песни Tars Amir Hafez



ترسِ من این بود همیشه بی تو تنها شم
Я боялся, что я всегда буду один без тебя
ترسم این بود لحظه ای از تو غافل شم
Я боялась, что буду скучать по тебе на мгновение
عاشقت بودم تو بودی خط قرمز توو تموم زندگیم

دانلود آهنگ امیر حافظ به نام ترس


دانلود آهنگ جدید ترس از امیر حافظ
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امیر حافظ به نام ترس با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید ترس را با صدای شنیدنی امیر حافظ دانلود کنید و گوش دهید
امیر حافظ به نام ترس متن آهنگ
تکست آهنگ ترس از امیر حافظ
Download New Music By Amir Hafez Called Tars
Download New Song By Amir Hafez - Tars
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amir Hafez Tars
متن آهنگ امیر حافظ ترس به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Amir Hafez Adında Tars
Лирика Tars Amir Hafez
скачать песню Tars - Amir Hafez С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید امیر حافظ به نام ترس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیر حافظ به نام ترس با کیفیت 128



ترسِ من این بود همیشه بی تو تنها شم
Я боялся, что я всегда буду один без тебя
ترسم این بود لحظه ای از تو غافل شم
Я боялась, что буду скучать по тебе на мгновение
عاشقت بودم تو بودی خط قرمز توو تموم زندگیم
Я любил тебя, ты был красной линией во всей моей жизни
واسه ی من پایان نداشت همش با هم دیوونگیم
Это не закончилось для меня, мы все были сумасшедшими
بی تو این روزا چقد تلخ و نفس گیره
Как горько и затаило дыхание в эти дни без тебя
دیگه این روزا بدون تو نفس میره
В эти дни он дышит без тебя
بی تو این روزا هوای شهر دلگیره
Без тебя воздух города душераздирающий в эти дни
هر جا که بگم هستی قبل تنم دلم میره
Где бы я ни говорил, мое сердце гаснет перед моим телом
شعر آهنگ امیر حافظ ترس
Тексты песен Amir Hafez Ters
من عاشقت بودم شاید ندونی تو
Я любил тебя, может ты не знаешь
هر جا بگی گشتم اما نبودی تو
Я смотрел везде, где ты сказал, но тебя там не было
هر جا پی ردی از بوی عطر تو
Куда бы вы ни посмотрели сегодня, поток протекционистских настроений течет
اما گمت کردم باور کن حرفامو
Но я скучал по тебе, поверь мне
بی تو این روزا هوای شهر دل گیره
Без тебя погода в городе душераздирающая в эти дни