دانلود آهنگ جدید شاعر تنها به نام ماه نفیس

Текст песни Mahe Nafis Shaere Tanha



دوباره ماه رمضونه من دوباره خیسِ خیسم
Месяц Рамадан, я снова мокрый
بی تو دل دوباره خونه ماهِ من ماهِ نفیسم
Без тебя мое сердце никогда не будет дома снова
روزه های عاشقونه خاطراتِ بی بهونه

دانلود آهنگ شاعر تنها به نام ماه نفیس


دانلود آهنگ جدید ماه نفیس از شاعر تنها
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی شاعر تنها به نام ماه نفیس با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید ماه نفیس را با صدای شنیدنی شاعر تنها دانلود کنید و گوش دهید
شاعر تنها به نام ماه نفیس متن آهنگ
تکست آهنگ ماه نفیس از شاعر تنها
Download New Music By Shaere Tanha Called Mahe Nafis
Download New Song By Shaere Tanha - Mahe Nafis
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shaere Tanha Mahe Nafis
متن آهنگ شاعر تنها ماه نفیس به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Shaere Tanha Adında Mahe Nafis
Лирика Mahe Nafis Shaere Tanha
скачать песню Mahe Nafis - Shaere Tanha С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید شاعر تنها به نام ماه نفیس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شاعر تنها به نام ماه نفیس با کیفیت 128



دوباره ماه رمضونه من دوباره خیسِ خیسم
Месяц Рамадан, я снова мокрый
بی تو دل دوباره خونه ماهِ من ماهِ نفیسم
Без тебя мое сердце никогда не будет дома снова
روزه های عاشقونه خاطراتِ بی بهونه
Любителям поста остаются необоснованные воспоминания
نیستی اما بی نشونه بازم از تو مینویسم
Нет, но я снова пишу тебе
ماه من ماه نفیسم
Моя луна не луна
بازم مثل کسی که کور بوده توو دستام دستتو تکرار کردم
Я повторил вашу руку в моих руках, как слепой
به یادِ اون اذونِ دل‌ سروده که با بوسیدنت افطار کرد
В память об этой песне он сочинял сердечный ифтар с твоим поцелуем
کجای ‌قصّه‌ کی اینجور بوده کی ‌عشقش این همه پرشور بوده
Где история была такой, когда его любовь была такой страстной?
بازم گفتم شاید مجبور بوده دوباره ظلمتو انکار کردم
Я снова сказал, может быть, мне пришлось снова отрицать вашу тьму
بشین پیشم بشین قربون شالت دلم تنگه واسه قلب زلالِت
Сядь передо мной, сядь перед платком моего сердца, рядом с твоим чистым сердцем
خودت با این ‌که رفتی برنگشتی منو تنها نمیذاره خیالِت
Вы не оставляете меня наедине с тем, что вы не вернулись
تو بارونی تو گیلانی تو رشتی تو خوزستانی و آوازِ دشتی
Дождь в Гилани, дождь в Хузестане, и вы поете Дашти
فدای خنده‌هات‌ این ‌که گذشتی یه کاری کن بدونم خوبه حالِت
Пожертвуйте своим смехом ‌ Это то, что вы сделали, я знаю, что вы в порядке
Sacrifice your laughter ‌ This is something you have done, I know you are fine
Пожертвуйте своим смехом ‌ Это то, что вы сделали, я знаю, что вы в порядке
به یادِ اون اذونِ دل‌ سروده که با بوسیدنت افطار کردم
Я помню ту душевную песню, которую я порвал с твоими поцелуями
بازم گفتم شاید مجبور بوده دوباره ظلمتو انکار کردم
Я снова сказал, может быть, мне пришлось снова отрицать вашу тьму