دانلود آهنگ جدید مهرداد یکتا به نام خوشبختی

Текст песни khoshbakhti Mehrdad Yekta



من شرط میبندم با تو سر جونم
Могу поспорить с тобой, моя дорогая
چه تا ته دنیام پای تو میمونم
Как долго я буду оставаться с тобой до конца моего мира
پای تو که عشقو یاد دلم دادی

دانلود آهنگ مهرداد یکتا به نام خوشبختی


دانلود آهنگ جدید خوشبختی از مهرداد یکتا
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهرداد یکتا به نام خوشبختی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید خوشبختی را با صدای شنیدنی مهرداد یکتا دانلود کنید و گوش دهید
مهرداد یکتا به نام خوشبختی متن آهنگ
تکست آهنگ خوشبختی از مهرداد یکتا
Download New Music By Mehrdad Yekta Called khoshbakhti
Download New Song By Mehrdad Yekta - khoshbakhti
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehrdad Yekta khoshbakhti
متن آهنگ مهرداد یکتا خوشبختی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mehrdad Yekta Adında khoshbakhti
Лирика khoshbakhti Mehrdad Yekta
скачать песню khoshbakhti - Mehrdad Yekta С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهرداد یکتا به نام خوشبختی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهرداد یکتا به نام خوشبختی با کیفیت 128



من شرط میبندم با تو سر جونم
Могу поспорить с тобой, моя дорогая
چه تا ته دنیام پای تو میمونم
Как долго я буду оставаться с тобой до конца моего мира
پای تو که عشقو یاد دلم دادی
Ты дал мне свое сердце, чтобы вспомнить свою любовь
احساس آرماش احساس یک شادی
Ощущение Армаша Ощущение радости
خوشبختی یعنی این بودن کنار تو
Счастье значит быть с тобой
تو ساده و شیرین من بیقرار تو
Ты мое простое и сладкое беспокойство
من شرط میبندم این عشق میمونه
Спорим, эта любовь останется
هر روز احساسی هر روز دیوونه
Каждый эмоциональный день сумасшедший
تا وقتی دستای تو دستمو گرفته
Пока твои руки в твоих руках
جات توی قلب این دیوونه سفت سفته
Джат в сердце этого беззаботного дурака
من با تو هستم حتی دنیا زیرو رو شه
Я с тобой, даже если мир перевернется
با عشق میشه زندگی از نو شروع شه
С любовью жизнь может начаться заново