دانلود آهنگ جدید حسین میرجلیلی به نام گاهی

Текст песни Gaahi Hossein Mirjalili



گاهی تمام شعر من آن چشم های توست
Иногда вся моя поэзия - твои глаза
وزن و ردیف و قافیه اش در صدای توست
Его вес, ряд и рифма в вашем голосе
گاهی تو را به شعر و غزل می ستایمت

دانلود آهنگ حسین میرجلیلی به نام گاهی


دانلود آهنگ جدید گاهی از حسین میرجلیلی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی حسین میرجلیلی به نام گاهی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید گاهی را با صدای شنیدنی حسین میرجلیلی دانلود کنید و گوش دهید
حسین میرجلیلی به نام گاهی متن آهنگ
تکست آهنگ گاهی از حسین میرجلیلی
Download New Music By Hossein Mirjalili Called Gaahi
Download New Song By Hossein Mirjalili - Gaahi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hossein Mirjalili Gaahi
متن آهنگ حسین میرجلیلی گاهی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hossein Mirjalili Adında Gaahi
Лирика Gaahi Hossein Mirjalili
скачать песню Gaahi - Hossein Mirjalili С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید حسین میرجلیلی به نام گاهی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین میرجلیلی به نام گاهی با کیفیت 128



گاهی تمام شعر من آن چشم های توست
Иногда вся моя поэзия - твои глаза
وزن و ردیف و قافیه اش در صدای توست
Его вес, ряд и рифма в вашем голосе
گاهی تو را به شعر و غزل می ستایمت
Иногда я восхваляю тебя за стихи и лирику
گاهی ز کفر سجده من خاک پای توست
Иногда от неверия моей прострации, пыли твоих ног
از هرچه آرزوست من اینجا گذشته ام
Что бы я ни пожелал, я прошел здесь
گاهی ولی فقط به سر من هوای توست
Иногда, но это просто твой воздух на моей голове
فرسنگ ها ز شهر تو دورم ولی هنوز
Я далеко от твоего города, но все же
آشفتگی این دل تنگم برای توست
Смущение этого моего сердца для вас
هرچندکه دل شکسته ز من بی وفاییت
Хотя мое сердце разбито моей неверностью
گاهی دلم هنوز به امید وفای توست.
Иногда я все еще надеюсь на твою преданность.