دانلود آهنگ جدید مهاس به نام یلدا

Текст песни yalda Mohas



از یلدا به دور چشماش من گشتمو دیدم
Я оглянулся вокруг Ялды и увидел ее
ندیدم حال خوبیو من از عاشقی میگم
Я не видел, как хорошо я говорил о любовнике
میدونی که دلم تنگه اون زبون دیگه بستس

دانلود آهنگ مهاس به نام یلدا


دانلود آهنگ جدید یلدا از مهاس
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهاس به نام یلدا با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید یلدا را با صدای شنیدنی مهاس دانلود کنید و گوش دهید
مهاس به نام یلدا متن آهنگ
تکست آهنگ یلدا از مهاس
Download New Music By Mohas Called yalda
Download New Song By Mohas - yalda
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohas yalda
متن آهنگ مهاس یلدا به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohas Adında yalda
Лирика yalda Mohas
скачать песню yalda - Mohas С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهاس به نام یلدا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهاس به نام یلدا با کیفیت 128



از یلدا به دور چشماش من گشتمو دیدم
Я оглянулся вокруг Ялды и увидел ее
ندیدم حال خوبیو من از عاشقی میگم
Я не видел, как хорошо я говорил о любовнике
میدونی که دلم تنگه اون زبون دیگه بستس
Вы знаете, мое сердце связано с этим другим языком
همین قدر بدونی خوبی همین بیتا برات بودن
Просто знайте, что это хорошо для вас
چقدر گفتم میشه بازم دوباره کنارم باشی
Столько, сколько я сказал, ты можешь быть со мной снова
بفهمی که چقدر خوبه تو میتونی ماه من باشی
Пойми, как хорошо ты можешь быть на моей луне
همین چند وقته تنهایی دورمون پیله کرده
Прошло много времени с тех пор, как у нас был только кокон
واسه برگشتن من با تو این دل چه ها کرده
Что это сердце сделало с тобой для моего возвращения?
نمیگم بی تو دریا واسه من دیگه طوفانه
Я не говорю, что море без тебя бурное для меня
نیدونم بی تو این شعرا پره دردی که تو راهه
Я не знаю, без тебя эти поэты испытывают боль
شدی نور دلم تازه شدی آرامش روحم
Вы стали светом моего сердца, вы стали спокойствием моей души
شدی حال خوب من باز شدی تمام وجودم
Ты в порядке, я открыт, ты весь мой существо
میدونی که دلت تازه واسه من میزنه سازه
Вы знаете, что ваше сердце ново для меня
میدونی که دلم هربار واسه تو قصه میسازه
Вы знаете, что мое сердце каждый раз делает для вас историю