دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام استرس دارم

Текст песни steres daram Ahmad Solo



استرس دارم نمیدونم چرا حالم خرابه
У меня стресс, я не знаю, почему я расстроен
توی هر حالم یه گوشه از دلم بارون میباره
В любом случае, уголок моего сердца идет дождь
نمیدونم چرا قلبم میگیره توی سینه

دانلود آهنگ احمد سولو به نام استرس دارم


دانلود آهنگ جدید استرس دارم از احمد سولو
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی احمد سولو به نام استرس دارم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید استرس دارم را با صدای شنیدنی احمد سولو دانلود کنید و گوش دهید
احمد سولو به نام استرس دارم متن آهنگ
تکست آهنگ استرس دارم از احمد سولو
Download New Music By Ahmad Solo Called steres daram
Download New Song By Ahmad Solo - steres daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ahmad Solo steres daram
متن آهنگ احمد سولو استرس دارم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ahmad Solo Adında steres daram
Лирика steres daram Ahmad Solo
скачать песню steres daram - Ahmad Solo С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام استرس دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام استرس دارم با کیفیت 128



استرس دارم نمیدونم چرا حالم خرابه
У меня стресс, я не знаю, почему я расстроен
توی هر حالم یه گوشه از دلم بارون میباره
В любом случае, уголок моего сердца идет дождь
نمیدونم چرا قلبم میگیره توی سینه
Я не знаю, почему мое сердце колотится в груди
چرا اسمش میاد بغضم میگیره واسم عجیبه
Почему его имя всплывает?
رفت دیگه کنارم نمیاد چرا بارون نمیباره
Он больше не приходит ко мне, почему не идет дождь?
پر از خوابه تو چشمام دلم چقدر چشماشو میخواد
Полный сна в моих глазах, как сильно мои глаза хотят этого
دیگه اون واقعا نمیاد اون منو یادش نمیاره
Он действительно не помнит меня больше
پر از ابر تو چشمام من دیگه بارون نمیخوام
Полный облаков в моих глазах, я больше не хочу дождя
عشق یه دیوونه میسازم ازم آخرش
Я занимаюсь сумасшедшей любовью из себя
حضرت عشق تو که دیدی بریده شد دل نفسش
Твоя любовь оборвалась, когда ты увидел свою любовь
آهای عشق منو میکشه یادش و خاطراتش
О, любовь убивает мою память и воспоминания
کی میتونه اونو مثل من بخوادش
Кто может хотеть его, как я?
کی لالایی میخونه واسش بخوابه
Когда колыбельная хочет спать