دانلود آهنگ جدید شایان به نام دور دورای عاشقونه

Текст песни dor doraye asheghooneh Shayan



میدونی که خوبه حالم با تو همه رو من بیخیالم
Ты знаешь, я в порядке с тобой
دور دورای عاشقونه با تو من توو مد عشق و حالم
Я люблю тебя и люблю тебя
دست به سر میکنی مو همه رو تا همو میبینمو

دانلود آهنگ شایان به نام دور دورای عاشقونه


دانلود آهنگ جدید دور دورای عاشقونه از شایان
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی شایان به نام دور دورای عاشقونه با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دور دورای عاشقونه را با صدای شنیدنی شایان دانلود کنید و گوش دهید
شایان به نام دور دورای عاشقونه متن آهنگ
تکست آهنگ دور دورای عاشقونه از شایان
Download New Music By Shayan Called dor doraye asheghooneh
Download New Song By Shayan - dor doraye asheghooneh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shayan dor doraye asheghooneh
متن آهنگ شایان دور دورای عاشقونه به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Shayan Adında dor doraye asheghooneh
Лирика dor doraye asheghooneh Shayan
скачать песню dor doraye asheghooneh - Shayan С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید شایان به نام دور دورای عاشقونه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شایان به نام دور دورای عاشقونه با کیفیت 128



میدونی که خوبه حالم با تو همه رو من بیخیالم
Ты знаешь, я в порядке с тобой
دور دورای عاشقونه با تو من توو مد عشق و حالم
Я люблю тебя и люблю тебя
دست به سر میکنی مو همه رو تا همو میبینمو
Вы пожимаете руку и видите волосы каждого
هی به هم دل میدیمو
Эй, мы любим друг друга
با تو شمع ها خاموش میشه دل خنثی و بیهوش میشه
С тобой свечи гаснут, сердце становится нейтральным и без сознания
دردها چه فراموش میشه عجب حالی داریم ما
Какую боль забыть, мы в таком состоянии
بوم بوم ضربان من تند تند میزنه دلم
Я могу биться в сердце
وقتی با منی چه حالی میشم
Как я себя чувствую, когда я с тобой?
از تو یه لحظه جدا نمیشم
Я не буду отделен от вас ни на минуту