دانلود آهنگ جدید محسن علیمردانی به نام آره عاشقتم

Текст песни Are Ashghetam Mohsen Alimardani



آخ چقدر حس قشنگیه وقتی که دستتو میدی به من
О, как прекрасно, когда ты дашь мне свою руку
میبینم عشقو توو چشمای خوشگلت فقط واسه من بخند
Я вижу любовь в твоих красивых глазах только для меня, чтобы смеяться
واسه من ناز میکنی نمیدونی همینجوری دیوونتم

دانلود آهنگ محسن علیمردانی به نام آره عاشقتم


دانلود آهنگ جدید آره عاشقتم از محسن علیمردانی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن علیمردانی به نام آره عاشقتم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید آره عاشقتم را با صدای شنیدنی محسن علیمردانی دانلود کنید و گوش دهید
محسن علیمردانی به نام آره عاشقتم متن آهنگ
تکست آهنگ آره عاشقتم از محسن علیمردانی
Download New Music By Mohsen Alimardani Called Are Ashghetam
Download New Song By Mohsen Alimardani - Are Ashghetam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Alimardani Are Ashghetam
متن آهنگ محسن علیمردانی آره عاشقتم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohsen Alimardani Adında Are Ashghetam
Лирика Are Ashghetam Mohsen Alimardani
скачать песню Are Ashghetam - Mohsen Alimardani С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محسن علیمردانی به نام آره عاشقتم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن علیمردانی به نام آره عاشقتم با کیفیت 128



آخ چقدر حس قشنگیه وقتی که دستتو میدی به من
О, как прекрасно, когда ты дашь мне свою руку
میبینم عشقو توو چشمای خوشگلت فقط واسه من بخند
Я вижу любовь в твоих красивых глазах только для меня, чтобы смеяться
واسه من ناز میکنی نمیدونی همینجوری دیوونتم
Ты делаешь меня милым, ты не знаешь, что я такой сумасшедший
بی خیال همه چی دیگه وقتشه بهم بگی عاشقتم
Не волнуйся, расскажи мне все вовремя, я люблю тебя
آره عاشقتم میباره بارون نم نم
Да, это звучит довольно глупо для меня, Похоже, это не для меня тоже
من تو رو از ته قلبم آخه دوست دارم
Я люблю тебя от всего сердца
بیا بیا ببین که هیشکی مثل من نمیخواد تو رو
Давай, давай, ты не хочешь никого, как я
بیا بیا ببین که قلب من واسه تو میکوبه نرو
Давай, посмотри, бьется ли для тебя мое сердце