دانلود آهنگ جدید محسن نجف زاده به نام عشق گمشده

Текст песни eshghe gom shode Mohsen Najafzadeh



سکوت میکنم تو با گذشته سر کنی
Я молчу что ты имеешь дело с прошлым
گاهی بهتره بیشتر فکر کنی
Иногда лучше думать больше
سکوت میکنم چون عشقم گم شده

دانلود آهنگ محسن نجف زاده به نام عشق گمشده


دانلود آهنگ جدید عشق گمشده از محسن نجف زاده
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن نجف زاده به نام عشق گمشده با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید عشق گمشده را با صدای شنیدنی محسن نجف زاده دانلود کنید و گوش دهید
محسن نجف زاده به نام عشق گمشده متن آهنگ
تکست آهنگ عشق گمشده از محسن نجف زاده
Download New Music By Mohsen Najafzadeh Called eshghe gom shode
Download New Song By Mohsen Najafzadeh - eshghe gom shode
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Najafzadeh eshghe gom shode
متن آهنگ محسن نجف زاده عشق گمشده به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohsen Najafzadeh Adında eshghe gom shode
Лирика eshghe gom shode Mohsen Najafzadeh
скачать песню eshghe gom shode - Mohsen Najafzadeh С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محسن نجف زاده به نام عشق گمشده با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن نجف زاده به نام عشق گمشده با کیفیت 128



سکوت میکنم تو با گذشته سر کنی
Я молчу что ты имеешь дело с прошлым
گاهی بهتره بیشتر فکر کنی
Иногда лучше думать больше
سکوت میکنم چون عشقم گم شده
Я молчу, потому что моя любовь потеряна
گاهی بهتره آروم سفر کنی
Иногда лучше путешествовать медленно
یکبار میشد عاشق شم دیدی تیرم به سنگ خرد
Как только вы влюбились, вы увидели мою стрелу, пронзенную камнем
دیگه هیچ حسی ندارم انگار دیگه قلبم مرد
Я не чувствую, что мое сердце больше не мертво
حالا بارون داره میباره چترم هست و تو رو کم دارم
Сейчас идет дождь, это мой зонт, и я скучаю по тебе
چجوری دیگه بی تو سر کنم نگو بازی داره باخت و باخت
Как я могу быть без тебя? Не говори, что игра проигрывает и проигрывает
دل شدی غمگین و خسته هی منم اون دل شکسته
Ты грустный и усталый, мое сердце разбито
توی مسیر عشق نموندی من مریضم
Ты не влюблен, я болен
عشق مون رد کردی و رفتی عزیزم
Ты отверг нашу любовь и ушел, мой дорогой
عشق گم شد من دنبالش دارم میگردم
Любовь потеряна, я ее ищу
با عشقت همه غروب آروم طلوع کردم
Я влюбился в тебя весь вечер
یک گوشه از قلب من به اسمت بود
В моем имени был уголок моего сердца
همون گوشه تموم قلبم رو کرده نابود
Это разрушило весь уголок моего сердца