دانلود آهنگ جدید حامی ادهم به نام به یادتم

Текст песни be yadetam Hami Adham



چشاتو نقاشی کردم رو قلبم
Я нарисовал твои глаза на моем сердце
سرد شدی کم کم گفتی میرم که برگردم
У тебя простуда
یه چند ماه شد که با عکسات سر کردم

دانلود آهنگ حامی ادهم به نام به یادتم


دانلود آهنگ جدید به یادتم از حامی ادهم
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی حامی ادهم به نام به یادتم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید به یادتم را با صدای شنیدنی حامی ادهم دانلود کنید و گوش دهید
حامی ادهم به نام به یادتم متن آهنگ
تکست آهنگ به یادتم از حامی ادهم
Download New Music By Hami Adham Called be yadetam
Download New Song By Hami Adham - be yadetam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hami Adham be yadetam
متن آهنگ حامی ادهم به یادتم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hami Adham Adında be yadetam
Лирика be yadetam Hami Adham
скачать песню be yadetam - Hami Adham С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید حامی ادهم به نام به یادتم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حامی ادهم به نام به یادتم با کیفیت 128



چشاتو نقاشی کردم رو قلبم
Я нарисовал твои глаза на моем сердце
سرد شدی کم کم گفتی میرم که برگردم
У тебя простуда
یه چند ماه شد که با عکسات سر کردم
Прошло несколько месяцев с тех пор, как я начал фотографировать
کجایی که این عکسا منو دیوونه کردن
Откуда эта фотография свела меня с ума?
کجا مونده که دنبالت نگردم
Где я тебя не ищу?
یه نشونی بده پیت بگردم
Дай мне знак искать
کنار من تورو که میدیدن همه حسودیشون میشد
Рядом со мной, когда они увидели тебя, все завидовали
اگه الان بودی فقط دو روز دیگه تولدت میشد
Если бы вы были сейчас, вы бы родились всего за два дня
مگه میشه که جای خالی تورو با هر کسی پر کرد
Возможно ли заполнить вашу вакансию кем-либо?
من هر کجا که پا گذاشتم این دلم تو رو تصور کرد
Где бы я ни ступал, это сердце представляло тебя
من دیوونه به یادتم حس میکنم که کنارتم
Я чувствую себя сумасшедшим, когда вспоминаю тебя на моей стороне
راضیم حتی به خوابتم آره بدجوری خرابتم
Мы довольны, даже во сне, да, я плохо разорена
چجوری آخه کنار بیام با نگاهای کناریا
Как я могу справиться с внешностью Кенарии?
دیوونم کرد بی قراریا ببین این روزا تورو میخوام
Я с ума сошел, увидев тебя беспокойным в эти дни