دانلود آهنگ جدید امیر رشوند به نام هر شب

Текст песни Har Shab Amir Rashvand



این دلم آروم نمیشه با هیچی تورو الان میخواد دله خب حالیش نیس
Я не могу успокоиться, он хочет тебя ни с чем сейчас, ну, он не очень хорошо
بغض من هر شب میشه بارون و میباره رو عکسات توی عکسامون هنوز دستامو گرفتی تو دستات
Я ненавижу, что каждую ночь идет дождь и идет дождь
هی تو میدونی همه دنیامی برگرد نیستی بی تو چقدر این شبا سردن

دانلود آهنگ امیر رشوند به نام هر شب


دانلود آهنگ جدید هر شب از امیر رشوند
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امیر رشوند به نام هر شب با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید هر شب را با صدای شنیدنی امیر رشوند دانلود کنید و گوش دهید
امیر رشوند به نام هر شب متن آهنگ
تکست آهنگ هر شب از امیر رشوند
Download New Music By Amir Rashvand Called Har Shab
Download New Song By Amir Rashvand - Har Shab
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amir Rashvand Har Shab
متن آهنگ امیر رشوند هر شب به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Amir Rashvand Adında Har Shab
Лирика Har Shab Amir Rashvand
скачать песню Har Shab - Amir Rashvand С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید امیر رشوند به نام هر شب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند به نام هر شب با کیفیت 128



این دلم آروم نمیشه با هیچی تورو الان میخواد دله خب حالیش نیس
Я не могу успокоиться, он хочет тебя ни с чем сейчас, ну, он не очень хорошо
بغض من هر شب میشه بارون و میباره رو عکسات توی عکسامون هنوز دستامو گرفتی تو دستات
Я ненавижу, что каждую ночь идет дождь и идет дождь
هی تو میدونی همه دنیامی برگرد نیستی بی تو چقدر این شبا سردن
Эй, ты знаешь, весь мир не вернется. Как холодно в эту ночь без тебя
تو این خیابونا یخ زده دستم
У меня есть рука на этой замерзшей улице
من به آینه اتاقت حسودیم میشه به رفیقات که باز میان پیشت
Я завидую тебе в зеркале твоей комнаты
به هرکی از کنارت رد میشه نه نرو
Не проходите мимо кого-либо, не уходите
هر موقع دلت گرفت خودمو رسوندم پای حرفام همیشه من موندم
Всякий раз, когда тебе хочется, я заставляю себя идти по моим стопам
توی دلم کسی نیست هنوز
В моем сердце еще никого нет
There is no one in my heart yet 
В моем сердце еще никого нет  
غیر تو
Кроме тебя
تو این خیابونا یخ زده دستم
У меня есть рука на этой замерзшей улице