دانلود آهنگ جدید پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت

Текст песни Banooye Ordibehesht Pouria Gerami



اگه یه ذره حواست جمع بود حال و روزم این نمیشد قطعا
Если бы я немного сконцентрировался, я бы сегодня не был здесь
من میرم که همه چی یادت بره خیلی وقته که دلت نیست با من
Я запомню все надолго, когда я тебе не нравлюсь
چشماتو باید فراموش کنم که به اصل زندگیم برگردم

دانلود آهنگ پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت


دانلود آهنگ جدید بانوی اردیبهشت از پوریا گرامی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید بانوی اردیبهشت را با صدای شنیدنی پوریا گرامی دانلود کنید و گوش دهید
پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت متن آهنگ
تکست آهنگ بانوی اردیبهشت از پوریا گرامی
Download New Music By Pouria Gerami Called Banooye Ordibehesht
Download New Song By Pouria Gerami - Banooye Ordibehesht
With Text And Direct Links
Lyrics Music Pouria Gerami Banooye Ordibehesht
متن آهنگ پوریا گرامی بانوی اردیبهشت به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Pouria Gerami Adında Banooye Ordibehesht
Лирика Banooye Ordibehesht Pouria Gerami
скачать песню Banooye Ordibehesht - Pouria Gerami С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت با کیفیت 128



اگه یه ذره حواست جمع بود حال و روزم این نمیشد قطعا
Если бы я немного сконцентрировался, я бы сегодня не был здесь
من میرم که همه چی یادت بره خیلی وقته که دلت نیست با من
Я запомню все надолго, когда я тебе не нравлюсь
چشماتو باید فراموش کنم که به اصل زندگیم برگردم
Я должен забыть твои глаза, чтобы вернуться к сути моей жизни
این همه سال پای تو وایسادم این همه سال چه خطایی کردم
Что я сделал не так все эти годы?
تورو دیگه از خودم میگیرم انقده که از خودم هم دور شم
Я заберу тебя от себя, я думаю, что я тоже от тебя
بعد تو قسمت من تنهاییه بعد تو باید کمی مغرور شم
Тогда ты один со своей стороны, тогда ты должен быть немного гордым
من تا امروز به خودم بد کردم تنم از سادگیام میلرزه
По сей день я себя плохо чувствую
دورِ قلبم هیچ حصاری نزدم نتیجه اش این علفهای هرزه
Я не построил забор вокруг моего сердца в результате этих сорняков
نمیخوام به هیچکی دیگه فکر کنم بی تو قید همه دنیارو زدم
Я не хочу думать ни о ком другом без тебя
شروع تازه واسم جا نداره من واسه تنهایی دنیا اومدم
У меня нет нового начала, я рожден для одиночества