دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام میگیرم دست تورو

Текст песни migiram daste toro Sohrab Pakzad



از همین اول بگم من ازوناش نیستم
Позвольте мне сказать вам с самого начала, что я не Азонаш
میزنن میرن من وایمیسم
Они избили меня до смерти
صد دفعه خاکم بشم پا میشم

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد به نام میگیرم دست تورو


دانلود آهنگ جدید میگیرم دست تورو از سهراب پاکزاد
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سهراب پاکزاد به نام میگیرم دست تورو با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید میگیرم دست تورو را با صدای شنیدنی سهراب پاکزاد دانلود کنید و گوش دهید
سهراب پاکزاد به نام میگیرم دست تورو متن آهنگ
تکست آهنگ میگیرم دست تورو از سهراب پاکزاد
Download New Music By Sohrab Pakzad Called migiram daste toro
Download New Song By Sohrab Pakzad - migiram daste toro
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sohrab Pakzad migiram daste toro
متن آهنگ سهراب پاکزاد میگیرم دست تورو به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Sohrab Pakzad Adında migiram daste toro
Лирика migiram daste toro Sohrab Pakzad
скачать песню migiram daste toro - Sohrab Pakzad С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام میگیرم دست تورو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام میگیرم دست تورو با کیفیت 128



از همین اول بگم من ازوناش نیستم
Позвольте мне сказать вам с самого начала, что я не Азонаш
میزنن میرن من وایمیسم
Они избили меня до смерти
صد دفعه خاکم بشم پا میشم
Я встаю сто раз
قطره باشی قد دریا میشم
Я буду каплей в океане
میخوام عاشق بشم یه بار مهم بشم برات
Я хочу влюбиться в тебя раз и навсегда
میخوام قایق بشم شبایی که تر میشن چشات
Я хочу быть лодкой в ​​ту ночь, когда мои глаза промокнут
من همونم که تا تهش میمونم
Я тот, кто остается до конца
اگه غرقم بشم تورو به ساحل میرسونم
Если я утону, я отвезу тебя на пляж
من بنازم به اون صورت بی آرایش و قلب مهربونت
Я заставлю тебя выглядеть непривлекательно и добросердечно
من میسازم یه خونه واست تو قلبم
Я строю дом в моем сердце
که خیلیا بشن حسودت
Быть очень ревнивым
میگیرم دست تورو که هیچ جایی نری
Я возьму тебя за руку, чтобы ты никуда не уходил
پر پروازت میشم که با من بپری
Я летаю со мной
آره از همون شبی که از در اومدی هنوز درگیرتم
Да, это звучит довольно дерьмово для меня, Похоже, BT не для меня тоже