دانلود آهنگ جدید علیرضا ولایی به نام دریا

Текст песни darya Alireza Valaei



لب دریام تو رو دیگه ندارم
У меня больше нет твоих морских губ
تنها شدم یه عمره با این حال خرابم
Я был один на всю жизнь, но я был разрушен
دلتنگی های ساحل خیلی واسم غریبه

دانلود آهنگ علیرضا ولایی به نام دریا


دانلود آهنگ جدید دریا از علیرضا ولایی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علیرضا ولایی به نام دریا با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دریا را با صدای شنیدنی علیرضا ولایی دانلود کنید و گوش دهید
علیرضا ولایی به نام دریا متن آهنگ
تکست آهنگ دریا از علیرضا ولایی
Download New Music By Alireza Valaei Called darya
Download New Song By Alireza Valaei - darya
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Valaei darya
متن آهنگ علیرضا ولایی دریا به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Alireza Valaei Adında darya
Лирика darya Alireza Valaei
скачать песню darya - Alireza Valaei С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علیرضا ولایی به نام دریا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا ولایی به نام دریا با کیفیت 128



لب دریام تو رو دیگه ندارم
У меня больше нет твоих морских губ
تنها شدم یه عمره با این حال خرابم
Я был один на всю жизнь, но я был разрушен
دلتنگی های ساحل خیلی واسم غریبه
Я очень скучаю по пляжу
دلش گرفته دریا به حال من عجیبه
Море странное для меня
من موندم و گیتارم و شبهای دریا
Я остался и моя гитара и ночи моря
میخونم و اشکی که میرزه رو عکسها
Я читаю и слезы, которые падают на фотографии
حالی که از من مونده تعریفی نداره
Пока для меня не осталось определения
بیچاره من که بی تو بی کس مونده اینجا
Бедный меня, никто не остался здесь без тебя
خاطره ها شمالو یادم نمیره
Я не помню воспоминания о севере
انقدر غرقم توو رویا که شبها خوابم نمیره
Я так поглощен своими снами, что не могу спать по ночам
چقدر تنهایی بشینم لب ساحل و نباشی
Как мне одиноко сидеть на пляже и не быть
واسه زخمهای قلبم تو درمونی و دواشی
За раны моего сердца ты исцеляешь и лечишь