دانلود آهنگ جدید رضا آروین به نام چند سال میگذره

Текст песни Chand Saal Migzareh Reza Arvin



تو این لحظه این اتفاق محال تو این لحظه که روبه روی منی
В этот момент вы не можете встретиться со мной
با اینکه حضور تو سهمم نشد هنوز آخرین آرزوی منی
Даже если я не разделяю твоего присутствия, это все равно мое последнее желание
چشاتو نبند میخرم حالشو عذاب و غمو حسرتش مال من

دانلود آهنگ رضا آروین به نام چند سال میگذره


دانلود آهنگ جدید چند سال میگذره از رضا آروین
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی رضا آروین به نام چند سال میگذره با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید چند سال میگذره را با صدای شنیدنی رضا آروین دانلود کنید و گوش دهید
رضا آروین به نام چند سال میگذره متن آهنگ
تکست آهنگ چند سال میگذره از رضا آروین
Download New Music By Reza Arvin Called Chand Saal Migzareh
Download New Song By Reza Arvin - Chand Saal Migzareh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Arvin Chand Saal Migzareh
متن آهنگ رضا آروین چند سال میگذره به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Reza Arvin Adında Chand Saal Migzareh
Лирика Chand Saal Migzareh Reza Arvin
скачать песню Chand Saal Migzareh - Reza Arvin С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید رضا آروین به نام چند سال میگذره با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا آروین به نام چند سال میگذره با کیفیت 128



تو این لحظه این اتفاق محال تو این لحظه که روبه روی منی
В этот момент вы не можете встретиться со мной
با اینکه حضور تو سهمم نشد هنوز آخرین آرزوی منی
Даже если я не разделяю твоего присутствия, это все равно мое последнее желание
چشاتو نبند میخرم حالشو عذاب و غمو حسرتش مال من
Не закрывай глаза, я куплю тебя
بذار یه دل سیر نگاه کنم چقدر تلخ و زیباست احوال من
Позвольте мне взглянуть на то, насколько горьким и красивым мое состояние
نگاهتو ندزد از منه عاشقت همین حال تلخم خرابش نکن
Не отворачивайся от меня, люби меня, не разрушай мою горечь прямо сейчас
از اون خاطرات چند سال میگذره تو این چند سالو حسابش نکن
Сколько лет прошло с тех воспоминаний, не считайте их за эти несколько лет
بذار عطر آغوشتو حس کنم منه بی قرارو عذابم نده
Позволь мне почувствовать запах твоих рук, не беспокой меня
نگو جای خالی من پر شده چرا تو این لحظه حالت بده
Не говори мне, почему моя вакансия заполнена
بدونی اینو عشقم اگر که توم تو کابوس و رویات هوای منه
Знай, что это моя любовь, если ты в кошмаре и мечтаешь о моем воздухе
هنوزم از اشک تو به یادگار یه دریا که رو شونه های منه
Все еще из твоих слез в память о море, которое сияет на моих плечах
بدون اینو که زندگی سخت بود تو رفتیو من از تو خالی شدم
Без этого жизнь была бы тяжелой. Ты оставил меня с пустыми руками
تو این لحظه اتفاق محال ببین امشبو من چه حالی شدم
В этот момент невозможно увидеть, как я стал сегодня вечером