دانلود آهنگ جدید هویار به نام خواهر

Текст песни khahar Hooyar



یه خواهری دارم که هیچکی نداره
У меня есть сестра, у которой ничего нет
از توو چشاش هرشب میباره ستاره
Твои глаза полны звезд каждую ночь
دل بیقرار تو این دنیا کنار تو عشقه

دانلود آهنگ هویار به نام خواهر


دانلود آهنگ جدید خواهر از هویار
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی هویار به نام خواهر با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید خواهر را با صدای شنیدنی هویار دانلود کنید و گوش دهید
هویار به نام خواهر متن آهنگ
تکست آهنگ خواهر از هویار
Download New Music By Hooyar Called khahar
Download New Song By Hooyar - khahar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hooyar khahar
متن آهنگ هویار خواهر به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hooyar Adında khahar
Лирика khahar Hooyar
скачать песню khahar - Hooyar С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید هویار به نام خواهر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هویار به نام خواهر با کیفیت 128



یه خواهری دارم که هیچکی نداره
У меня есть сестра, у которой ничего нет
از توو چشاش هرشب میباره ستاره
Твои глаза полны звезд каждую ночь
دل بیقرار تو این دنیا کنار تو عشقه
Беспокойное сердце в этом мире рядом с тобой любовь
یه خواهری دارم ابروهاش کمونه
У меня есть сестра, чьи брови низки
من از دلش نگم خیلی مهربونه
Я не говорю, что это очень любезно
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
Твоя сестра - мой сладкий цветок. Мухаррам - мой секрет.
پر پرواز منی دوست دارم
Я люблю летать
پاکی مثل فرشته تو دلت بهشته
Чистота как ангел в твоем сердце
ای جان ای جان ای جان
О Джон, о Джон, о Джон
عاشقتم هر دم دور تو میگردم
Я люблю быть рядом с тобой каждый раз