دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آرامش

Текст песни aramesh Ali Jahanian



با این همه بدی چرا بازم دلم میخواد تو رو
Ты такой плохой, почему я хочу тебя снова?
میتونی تو جمله هام واضح ببینی حسمو
Вы можете ясно видеть в моих предложениях
اینکه چقدر با ارزشی معلومه توی هر نگام

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام آرامش


دانلود آهنگ جدید آرامش از علی جهانیان
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی جهانیان به نام آرامش با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید آرامش را با صدای شنیدنی علی جهانیان دانلود کنید و گوش دهید
علی جهانیان به نام آرامش متن آهنگ
تکست آهنگ آرامش از علی جهانیان
Download New Music By Ali Jahanian Called aramesh
Download New Song By Ali Jahanian - aramesh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Jahanian aramesh
متن آهنگ علی جهانیان آرامش به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ali Jahanian Adında aramesh
Лирика aramesh Ali Jahanian
скачать песню aramesh - Ali Jahanian С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آرامش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آرامش با کیفیت 128



با این همه بدی چرا بازم دلم میخواد تو رو
Ты такой плохой, почему я хочу тебя снова?
میتونی تو جمله هام واضح ببینی حسمو
Вы можете ясно видеть в моих предложениях
اینکه چقدر با ارزشی معلومه توی هر نگام
Насколько это ценно в каждом взгляде
باعث شدی با بودنت جز عشق تو چیزی نخوام
Ты заставил меня хотеть ничего кроме твоей любви
حدست درسته من فقط درگیر با تو بودنم
Это правда, что я был связан только с вами
همیشه توی فکرمی توو فکر تو تنها منم
Я всегда одинок в твоих мыслях и мыслях
با هر نگاهت قلب من پر میشه از آرامشو
Каждый раз, когда вы смотрите на это, мое сердце наполняется миром
با من بمونو بعد از این از یاد نبر این خواهشو
Оставайтесь со мной, не забывайте этот запрос после этого
با این همه دیوونگیت هستی تو توو قلب خودم
Тем не менее, вы с ума сошли в моем собственном сердце
با من چیکار کردی که من اینحوری عاشقت شدم
Что ты сделал со мной, что заставило меня влюбиться в тебя?
بیا و تکیه کن به من اون وقت ببین چه حالیم
Приходите и положитесь на меня, чтобы увидеть, как мы
فقط تو باشی کافیه از آدما فراریم
Просто будь собой, давай просто убежим от людей