دانلود آهنگ جدید سعید سعادت به نام تو کجایی

Текст песни To Kojaei Saeed Saadat



تو دلم درده رو لبام خنده هرکی میبینمم میگه ولت کرده
Мое сердце болит от смеха, все, что я вижу, говорят, что оно ушло
تو منو کشتی نامه نوشتی گفتی که دوسم نداری
Вы написали мне письмо о том, что вы меня не любите
بگو من کیتم آخ بگو بی رحم

دانلود آهنگ سعید سعادت به نام تو کجایی


دانلود آهنگ جدید تو کجایی از سعید سعادت
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سعید سعادت به نام تو کجایی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید تو کجایی را با صدای شنیدنی سعید سعادت دانلود کنید و گوش دهید
سعید سعادت به نام تو کجایی متن آهنگ
تکست آهنگ تو کجایی از سعید سعادت
Download New Music By Saeed Saadat Called To Kojaei
Download New Song By Saeed Saadat - To Kojaei
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Saadat To Kojaei
متن آهنگ سعید سعادت تو کجایی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Saeed Saadat Adında To Kojaei
Лирика To Kojaei Saeed Saadat
скачать песню To Kojaei - Saeed Saadat С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید سعید سعادت به نام تو کجایی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید سعادت به نام تو کجایی با کیفیت 128



تو دلم درده رو لبام خنده هرکی میبینمم میگه ولت کرده
Мое сердце болит от смеха, все, что я вижу, говорят, что оно ушло
تو منو کشتی نامه نوشتی گفتی که دوسم نداری
Вы написали мне письмо о том, что вы меня не любите
بگو من کیتم آخ بگو بی رحم
Скажи, что я Китти О, будь безжалостным
تو بمون تو قلب من دردام ببین میرن
Ты останешься в моем сердце, чтобы увидеть, как я умру
نگو دلسردی تو گمم کردی کیو جای من آوردی
Не говорите, что вы обескуражены, вы потеряли, вы заменили меня
نامه هاتو من هنوز میخونم هر روز بگو تو کجایی
Я все еще читаю ваши письма. Скажите, где вы находитесь каждый день
هرکجا رفتی بیا روزگارم شد سیاه بسه جدایی
Куда бы вы ни пошли, пусть мое время будет достаточно черным, чтобы отделить