دانلود آهنگ جدید علی فتاح به نام حلالش

Текст песни Halalesh Ali Fattah



دنیامو داغون میکنی وقتی به تو فکر میکنم
Ты разрушаешь наш мир, когда я думаю о тебе
دارم به زخمی که زدی بد جوری عادت میکنم
Я привыкаю к ​​ранам, которые ты нанес
لعنت به هرچی خاطراتی که ازت موند یادگاری

دانلود آهنگ علی فتاح به نام حلالش


دانلود آهنگ جدید حلالش از علی فتاح
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی فتاح به نام حلالش با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید حلالش را با صدای شنیدنی علی فتاح دانلود کنید و گوش دهید
علی فتاح به نام حلالش متن آهنگ
تکست آهنگ حلالش از علی فتاح
Download New Music By Ali Fattah Called Halalesh
Download New Song By Ali Fattah - Halalesh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Fattah Halalesh
متن آهنگ علی فتاح حلالش به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ali Fattah Adında Halalesh
Лирика Halalesh Ali Fattah
скачать песню Halalesh - Ali Fattah С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علی فتاح به نام حلالش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی فتاح به نام حلالش با کیفیت 128



دنیامو داغون میکنی وقتی به تو فکر میکنم
Ты разрушаешь наш мир, когда я думаю о тебе
دارم به زخمی که زدی بد جوری عادت میکنم
Я привыкаю к ​​ранам, которые ты нанес
لعنت به هرچی خاطراتی که ازت موند یادگاری
Будь прокляты все воспоминания, которые ты оставил
بد جوری آواره شد دل من آخر نفهمیدم چطور دستامو ول کرد
Мое сердце сместилось, я, наконец, не поняла, как он отпустил мои руки
من که یه عمره در میره واسش
Я собираюсь взять это на всю жизнь
جونم میدونستی و رفت دنیامو ول کرد
Ты знал мою жизнь и покинул мой мир
حلالش رفت رفت ولی هم خودش هم منه بیچاره بد کرد
Ему разрешили идти, но и он, и я были несчастны
حلالش رفت رفت ولی این قلب دیونه براش هر لحظه تب کرد
Решение ушло, но это сумасшедшее сердце подхватило лихорадку в любой момент
دیدی چه بی کس شد دل مجنون ساده
Вы видели, как беспомощным стало простое безумное сердце
اشکاش میریزه روزو شب دل بی اراده
Она проливает слезы днем ​​и ночью
باور نکردی عشق قلب خستمو تو
Ты не верил любви своего уставшего сердца
تنها گذاشتی آخرش رفتی چه ساده
Вы оставили это в покое, вы оставили, как просто