دانلود آهنگ جدید مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم

Текст песни az khoda mamnoonam Mojtaba ShahAli



عاشق شدم رفت ای داد و بیداد
Я влюбился в буйство
از خدا ممنونم که عشق تو به من داد
Слава Богу, твоя любовь дала мне
دلم عاشق اون چشمای زیبات شد

دانلود آهنگ مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم


دانلود آهنگ جدید از خدا ممنونم از مجتبى شاه على
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید از خدا ممنونم را با صدای شنیدنی مجتبى شاه على دانلود کنید و گوش دهید
مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم متن آهنگ
تکست آهنگ از خدا ممنونم از مجتبى شاه على
Download New Music By Mojtaba ShahAli Called az khoda mamnoonam
Download New Song By Mojtaba ShahAli - az khoda mamnoonam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mojtaba ShahAli az khoda mamnoonam
متن آهنگ مجتبى شاه على از خدا ممنونم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mojtaba ShahAli Adında az khoda mamnoonam
Лирика az khoda mamnoonam Mojtaba ShahAli
скачать песню az khoda mamnoonam - Mojtaba ShahAli С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم با کیفیت 128



عاشق شدم رفت ای داد و بیداد
Я влюбился в буйство
از خدا ممنونم که عشق تو به من داد
Слава Богу, твоя любовь дала мне
دلم عاشق اون چشمای زیبات شد
Я влюбился в твои красивые глаза
با تو حس دیوونگی توو قلبم ایجاد شد
С тобой у тебя ощущение безумия в моем сердце
همه چی فرق کرد از همون روزی که تو پیدات شد
Все было не так, как в тот день, когда ты его нашел
دل دیوونه ی من با تو چقدر شاد شد
Насколько счастливым было мое сумасшедшее сердце с тобой
عاشق شدم رفت به دل میشینه حرفات
Я влюбился в то, что ты сказал
میدونی که میمونه تا ابد توو قلب من جات
Вы знаете, это навсегда останется в моем сердце
دیگه حال دلم بهتر از اینم مگه میشه
Теперь я чувствую себя лучше, чем моя
داره بارون نم نم میزنه آروم به شیشه
На стекло медленно льет дождь
جز تو با کس دیگه دلم آروم نمیشه
Я не могу расслабиться ни с кем, кроме тебя
بمون کنار این دیوونه ی عاشق همیشه
Останься с этим сумасшедшим любовником навсегда
ای داد بیداد دلم هوایی شده دستاتو میخواد
Я хочу, чтобы твои руки были в воздухе
هر جای دنیا که بری با تو میاد
Везде в мире вы идете с вами
اومدنت به زندگیم تازگی داد
Приходя в себя недавно