دانلود آهنگ جدید کوروش خسروی به نام عشق جالب

Текст песни eshghe jaleb Kourosh Khosravi



تا کجا قرار پشت سرت با پای پیاده راه بیام
Как далеко я должен идти пешком
به خودم میگم یه عمر هی بیخودی باهات کجا میام
Я говорю себе, куда я иду с тобой на всю жизнь
تا کجا قرار حالمو یه شب خراب کنی بری

دانلود آهنگ کوروش خسروی به نام عشق جالب


دانلود آهنگ جدید عشق جالب از کوروش خسروی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی کوروش خسروی به نام عشق جالب با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید عشق جالب را با صدای شنیدنی کوروش خسروی دانلود کنید و گوش دهید
کوروش خسروی به نام عشق جالب متن آهنگ
تکست آهنگ عشق جالب از کوروش خسروی
Download New Music By Kourosh Khosravi Called eshghe jaleb
Download New Song By Kourosh Khosravi - eshghe jaleb
With Text And Direct Links
Lyrics Music Kourosh Khosravi eshghe jaleb
متن آهنگ کوروش خسروی عشق جالب به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Kourosh Khosravi Adında eshghe jaleb
Лирика eshghe jaleb Kourosh Khosravi
скачать песню eshghe jaleb - Kourosh Khosravi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید کوروش خسروی به نام عشق جالب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کوروش خسروی به نام عشق جالب با کیفیت 128



تا کجا قرار پشت سرت با پای پیاده راه بیام
Как далеко я должен идти пешком
به خودم میگم یه عمر هی بیخودی باهات کجا میام
Я говорю себе, куда я иду с тобой на всю жизнь
تا کجا قرار حالمو یه شب خراب کنی بری
Где ты собираешься погубить мою ночь?
پا فشاری میکنی که چی که منو مجاب کنی بری
Ты сильно толкаешь меня
حالا که میدونی حرفی ندارم داری میری اخه ماتم برده
Теперь, когда вы знаете, мне нечего сказать, вы получите мою задницу
میگی همینی که زنده ام خوبه نمیدونی خاطراتم مرده
Вы говорите, что я жив, вы не знаете, мои воспоминания мертвы
تو‌ همیشه حق به جانبی که من سکوت کنم فقط
Вы всегда имеете право хранить молчание только для меня
واقعا چه عشق جالبی که من هی سکوت کنم فقط
Какая чудесная любовь - молчать только