دانلود آهنگ جدید هاشم دریس به نام آبادانیم مو

Текст песни Abadaniom Mo Hashem Deris



ولک ولک آبادانیم مو هم عربم هم عجم خوزستانیم مو
Волк Волк Абаданим Волосы Арам и Аджам Хузестаним Волосы
هم عربم هم عجم خوزستانیم مو
И мои волосы, и мои волосы - Хузестан
سر سده می خوام شنو کنم هوا گرم میخوام زی او کنم

دانلود آهنگ هاشم دریس به نام آبادانیم مو


دانلود آهنگ جدید آبادانیم مو از هاشم دریس
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی هاشم دریس به نام آبادانیم مو با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید آبادانیم مو را با صدای شنیدنی هاشم دریس دانلود کنید و گوش دهید
هاشم دریس به نام آبادانیم مو متن آهنگ
تکست آهنگ آبادانیم مو از هاشم دریس
Download New Music By Hashem Deris Called Abadaniom Mo
Download New Song By Hashem Deris - Abadaniom Mo
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hashem Deris Abadaniom Mo
متن آهنگ هاشم دریس آبادانیم مو به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hashem Deris Adında Abadaniom Mo
Лирика Abadaniom Mo Hashem Deris
скачать песню Abadaniom Mo - Hashem Deris С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید هاشم دریس به نام آبادانیم مو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هاشم دریس به نام آبادانیم مو با کیفیت 128



ولک ولک آبادانیم مو هم عربم هم عجم خوزستانیم مو
Волк Волк Абаданим Волосы Арам и Аджам Хузестаним Волосы
هم عربم هم عجم خوزستانیم مو
И мои волосы, и мои волосы - Хузестан
سر سده می خوام شنو کنم هوا گرم میخوام زی او کنم
Веками я хочу слышать теплый воздух, который я хочу слышать
هم عربم هم عجم خوزستانیم مو هم عربم هم عجم خوزستانیم مو
Мои волосы и мои волосы - мои волосы, и мои волосы - мои волосы
بیا قدر هم بدونیم تا ابد باهم بمونیم
Давайте узнаем, сколько мы можем остаться вместе навсегда
عاشق غروب دریا عاشق ساحل زیبا عاشق شرجیو گرما عاشق نخلای سبزش
Любитель заката Прекрасный любитель пляжа Шарджио Любитель жары Зеленая пальма
ای وای ای وای ای وای ای وای از دست این زمونه دارم میشم دیونه ای وای ای وای
О вау вау вау я хочу пропустить это вау вау вау вау
میخوام برم آبادان جون دلم آبادان میخوام برم آبادان جون دلم آبادان
Я хочу поехать в Абадан, я хочу поехать в Абадан Я хочу поехать в Абадан, моя жизнь - в Абадан
سینما تاج وسده جمشید آباد بوارده
Корона Кинотеатр Джамшид Абад Бувар
میخوام برم آبادان جون دلم آبادان ای وای ای وای
Я хочу поехать в Абадан