دانلود آهنگ جدید اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم

Текст песни Havato Kardam Arsan Hosseini



دل که تنگه دوباره هواتو میخواد
Dell снова хочет ущелье  
که سوت و کوریه دنیام صدات میخواد
Этот свист и вихрь звучит мир  
من از تو خاطره دارم همین عالیه

دانلود آهنگ اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم


دانلود آهنگ جدید هواتو‌ کردم از اَرسان حسینی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید هواتو‌ کردم را با صدای شنیدنی اَرسان حسینی دانلود کنید و گوش دهید
اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم متن آهنگ
تکست آهنگ هواتو‌ کردم از اَرسان حسینی
Download New Music By Arsan Hosseini Called Havato Kardam
Download New Song By Arsan Hosseini - Havato Kardam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Arsan Hosseini Havato Kardam
متن آهنگ اَرسان حسینی هواتو‌ کردم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Arsan Hosseini Adında Havato Kardam
Лирика Havato Kardam Arsan Hosseini
скачать песню Havato Kardam - Arsan Hosseini С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم با کیفیت 128



دل که تنگه دوباره هواتو میخواد
Dell снова хочет ущелье  
که سوت و کوریه دنیام صدات میخواد
Этот свист и вихрь звучит мир  
من از تو خاطره دارم همین عالیه
У меня отличная память о тебе  
کنار من توو شبایی که جات خالیه
Рядом с тобой ночью, когда твой пустой  
قدم قدم نفس نفس به یادتم به زیر بارون
Шаг за шагом затаив дыхание помню под дождем  
صدای عطر تو میگه که رد شدی از این خیابون
Звук твоих духов говорит, что ты прошел эту улицу  
یاد روزای خوب هواتو کردم
Я помню твои хорошие дни  
بازم تنگ غروب هواتو کردم
Я все еще скучаю по тебе сегодня вечером  
بارون زد به چشام هواتو کردم
Шел дождь на моих глазах  
گل کردی کسی و هواتو کردم
Ты дал мне цветок, и ты дал мне цветок  
خودت میدونی که دارم تعلق به تو
Ты знаешь, что я принадлежу тебе  
شبای من توو خیالت به صبح میرسه
Моя ночь спит по утрам  
چشم به راهته برگرد که عشق ناقصه
Обрати свой взор к тому, что любовь порочна  
عزیز من تویی فقط نمیشه یادت و فراموش
Дорогой мой, ты не можешь просто забыть  
دقیقه ها رو میشمارم بیای بگی بگیرمت تو آغوش
Я считаю минуты и давайте держать тебя в руках