دانلود آهنگ جدید امیرام به نام دنیامو میدم

Текст песни Donyamo Midam Amiraam



پیش چشمات گیر کار قلب من پیشم بمون
Оставайся со мной в сердце моего сердца
رنگ عشق ما شده زیبا مثل رنگ جنون
Цвет нашей любви стал таким же прекрасным, как цвет безумия
بی کسی بد دردی میندازه به جون هردومون

دانلود آهنگ امیرام به نام دنیامو میدم


دانلود آهنگ جدید دنیامو میدم از امیرام
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امیرام به نام دنیامو میدم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دنیامو میدم را با صدای شنیدنی امیرام دانلود کنید و گوش دهید
امیرام به نام دنیامو میدم متن آهنگ
تکست آهنگ دنیامو میدم از امیرام
Download New Music By Amiraam Called Donyamo Midam
Download New Song By Amiraam - Donyamo Midam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amiraam Donyamo Midam
متن آهنگ امیرام دنیامو میدم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Amiraam Adında Donyamo Midam
Лирика Donyamo Midam Amiraam
скачать песню Donyamo Midam - Amiraam С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید امیرام به نام دنیامو میدم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیرام به نام دنیامو میدم با کیفیت 128



پیش چشمات گیر کار قلب من پیشم بمون
Оставайся со мной в сердце моего сердца
رنگ عشق ما شده زیبا مثل رنگ جنون
Цвет нашей любви стал таким же прекрасным, как цвет безумия
بی کسی بد دردی میندازه به جون هردومون
Никто не собирается навредить Джуну обоим
بی تو سخته زندگی با من بمون
Останься со мной без тебя
من به پای تو زدم دنیامو اینجوری نرو
Я ударил тебя по ноге, не ходи так
بی تو من داغون میشم باش و به این زودی نرو
Без меня я расстроюсь и скоро не уйду
بد نکن حال منه دلبسته ی دیوونه رو
Не пойми меня неправильно с моим сумасшедшим любовником
باز کنارم باش و از پیشم نرو
Останься со мной и не выходи
من دنیامو میدم به اون چشمای تو
Я передам свой мир твоим глазам
به نفسهای تو و دنیای تو به نم بارون رو گونه ی تو
Для ваших ушей и для вашего мира, для дождя вашего лица
من دل و دادم بهت با من دیگه بد تا نکن
Я решил не портиться со мной больше
راه دلتنگی رو سمت قلب خسته ام وا نکن
Не пропусти путь усталости к моему сердцу
تو دلت گیره منه اینو هی حاشا نکن
Ты сделаешь мне больно