دانلود آهنگ جدید یاشار به نام قسمت من

Текст песни Ghesmate Man Yashr



عزیز من!
Мой дорогой
زندگی، بدون روزهای بَد نمی شود؛ بدون روز های اشک و درد و خشم و غم.
Жизнь не заканчивается без дней, без дней слез, боли, гнева и грусти.
امّا، روزهای بد، همچون برگهای پاییزی، باور کن که شتابان فرو میریزند،

دانلود آهنگ یاشار به نام قسمت من


دانلود آهنگ جدید قسمت من از یاشار
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی یاشار به نام قسمت من با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید قسمت من را با صدای شنیدنی یاشار دانلود کنید و گوش دهید
یاشار به نام قسمت من متن آهنگ
تکست آهنگ قسمت من از یاشار
Download New Music By Yashr Called Ghesmate Man
Download New Song By Yashr - Ghesmate Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Yashr Ghesmate Man
متن آهنگ یاشار قسمت من به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Yashr Adında Ghesmate Man
Лирика Ghesmate Man Yashr
скачать песню Ghesmate Man - Yashr С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید یاشار به نام قسمت من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید یاشار به نام قسمت من با کیفیت 128



عزیز من!
Мой дорогой
زندگی، بدون روزهای بَد نمی شود؛ بدون روز های اشک و درد و خشم و غم.
Жизнь не заканчивается без дней, без дней слез, боли, гнева и грусти.
امّا، روزهای بد، همچون برگهای پاییزی، باور کن که شتابان فرو میریزند،
Но в плохие дни, как осенние листья, поверь мне, они устремляются вниз,  
و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی، استخوان میشکنند، و درخت استوار و مقاوم بر جای می ماند.
И под вашими ногами, если хотите, они ломают кости, и дерево остается твердым и твердым.
برگهای پاییزی، بی شک، در تداوم بخشیدن به مفهومِ درخت
Без сомнения, осенние листья увековечивают концепцию дерева  
و مفهوم بخشیدن به تداومِ درخت، سهمی از یاد نرفتنی دارند...
И чтобы понять непрерывность дерева, у них есть незабываемая часть ...
سرد و گرم روزگارم،تویی.
Холодно и тепло мой день, ты.
بسیار چِشیده ام تورا؛
Я очень вкусил тебя
با هر رنگی، از اَندوه نبودنت.
В любом цвете не грусти.
بر بوم درد، زیبا کشیده ام تورا..
На холсте боли я красиво нарисовал тебя ..