دانلود آهنگ جدید محمد حسین باقری به نام چشمای تو

Текст песни Cheshmaye To Mohammad Hossein Bagheri



همه شب هارو
Всю ночь напролет
با خیال بودن تو زندگی کردم
Я жил твоим воображением
پی چشمای تو هر شب خوابو میگردم

دانلود آهنگ محمد حسین باقری به نام چشمای تو


دانلود آهنگ جدید چشمای تو از محمد حسین باقری
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد حسین باقری به نام چشمای تو با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید چشمای تو را با صدای شنیدنی محمد حسین باقری دانلود کنید و گوش دهید
محمد حسین باقری به نام چشمای تو متن آهنگ
تکست آهنگ چشمای تو از محمد حسین باقری
Download New Music By Mohammad Hossein Bagheri Called Cheshmaye To
Download New Song By Mohammad Hossein Bagheri - Cheshmaye To
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Hossein Bagheri Cheshmaye To
متن آهنگ محمد حسین باقری چشمای تو به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohammad Hossein Bagheri Adında Cheshmaye To
Лирика Cheshmaye To Mohammad Hossein Bagheri
скачать песню Cheshmaye To - Mohammad Hossein Bagheri С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمد حسین باقری به نام چشمای تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد حسین باقری به نام چشمای تو با کیفیت 128



همه شب هارو
Всю ночь напролет
با خیال بودن تو زندگی کردم
Я жил твоим воображением
پی چشمای تو هر شب خوابو میگردم
Я смотрю за твоими глазами каждую ночь
توی این روزا
Эти дни
حس و حال خوبِ لحظه هامو از تو میدونم
Я знаю твои чувства и момент, когда ты хорош
تو کنارم نیستی اما با تو می مونم
Ты не на моей стороне, но я останусь с тобой
کاری کردی که من
Ты сделал то, что я сделал
غیر از تو عشق دیگه ای از دنیا نخوام
Я никогда не буду любить мир, кроме тебя
نتونم حتی یه لحظه از فکرت درام
Я даже не могу думать на мгновение
شده چشمات آرامش این بی قراریام
Мои глаза расслаблены
دیگه بعد از این
После этого
من با تو خوبه همیشه حال و هوام
Мне всегда хорошо с тобой
تو نگاهم می کنی که من از دنیا رهام
Ты смотришь на меня, как я веду мир
میگیره دل بهونه ی دستاتو مدام
Держит сердце из ваших рук постоянно
اینو میدونم
Я знаю это
همه ی دنیا بگن من و تو اشتبا کردیم
Весь мир сказал бы, что мы с тобой были неправы
ما ازین راهی که رفتیم بر نمی گردیم
Мы не возвращаемся тем путем, которым мы пошли
آخر این راه
Конец дороги
هرچی که باشه میدونم من تو رو دیدم
Что бы это ни было, я знаю, что видел тебя
با تو معنای تموم عشقو فهمیدم
С тобой я поняла весь смысл любви
غیر از تو عشق دیگه ای از دنیام نخوام
Я не хочу никакой другой любви, кроме мира, кроме тебя
نتونم حتی یه ثانیه از فکرت درام
Я даже не могу думать ни секунды
تو نگاهم می کنی و من از دنیا رهام
Ты смотришь на меня, и я избавлен от мира