دانلود آهنگ جدید مبهم به نام بسمه

Текст песни Basame Mobham



بسمه،هرچی کشیدم من بسمه،هرچی که اشک ریختم
Бассма, что бы я ни делал, я Бассма, что бы я ни плакал
حقمه،تو میری و جدایی سهمم،نمیشه یذره کم ازغمت
Честно говоря, вы идете и разделите долю, вы не можете получить достаточно
مگه بدون تو میگذره همه،این روزای مسخره

دانلود آهنگ مبهم به نام بسمه


دانلود آهنگ جدید بسمه از مبهم
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مبهم به نام بسمه با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید بسمه را با صدای شنیدنی مبهم دانلود کنید و گوش دهید
مبهم به نام بسمه متن آهنگ
تکست آهنگ بسمه از مبهم
Download New Music By Mobham Called Basame
Download New Song By Mobham - Basame
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mobham Basame
متن آهنگ مبهم بسمه به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mobham Adında Basame
Лирика Basame Mobham
скачать песню Basame - Mobham С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مبهم به نام بسمه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مبهم به نام بسمه با کیفیت 128



بسمه،هرچی کشیدم من بسمه،هرچی که اشک ریختم
Бассма, что бы я ни делал, я Бассма, что бы я ни плакал
حقمه،تو میری و جدایی سهمم،نمیشه یذره کم ازغمت
Честно говоря, вы идете и разделите долю, вы не можете получить достаточно
مگه بدون تو میگذره همه،این روزای مسخره
Это все без тебя, эти нелепые дни
،دیدی الکی از من سره،بگو ببینم از من عاشق تره
, Ты видел меня в любви, скажи мне, что я люблю тебя больше
چرا رفت بیخبر آخه،چجوری کرد فراموشم
Почему ты не знал, как я забыл
نمیدونم چه حالیه،نمی دونه چه حالی ام با این دردا هم آغوشم
Я не знаю, что это такое, он не знает, как долго я его обнимаю
کی واسش موشو میبافه،به دستای من عادت داشت
Когда дело доходит до мыши, она была в моих руках
دلم فهمیده بود میره ولی نه دیگ اینقدر زود
Я знал, что умру, но не так скоро
گرفته بودم از حرفاش
Я был взят его словами
سرم سنگینه از دردت،قراره این دل زارم
Моя голова тяжела от боли, у меня будет это сердце
چرا رفتی بدون من،هنوز خیلی دوست دارم
Почему ты ушел без меня, я все еще люблю тебя так сильно
کجا بد بوده رفتارم
Где я был плохой
یروز خوب میاد،یروز که برگردی
Добрый день добрый день
یروزپشیمونی ازاینکه چشاموتر کردی
Вчера ты пожалел, увидев меня
یه شب میای خودت،یشب میای خونه
Возвращайся домой на одну ночь, возвращайся домой сегодня вечером
یه شب میشی دلتنگ درست،وقتی که بارونه
Вы пропустите одну ночь прямо во время дождя
واسه چی بی دلیل،قیدمو میزنی
Вы останавливаете меня без причины
نذارکنه بیش از این،ویروس نبودنت پیشروی
Чтобы не отставать, вирус не продвигался
هرچقدم بد بشم،نمیتونم ازت رد بشم
Независимо от того, насколько я плох, я не могу пройти мимо тебя
هرکارم کنم نمیتونم جلو راه تو صد بشم
Что бы я ни делал, я терпеть не могу
منم میخوام بچه شم، افتادی از چشم
Я тоже хочу быть ребенком
نمیدونم چه حالیه،نمی دونه چه حالی ام
Я не знаю что это такое, он не знает что это такое
با این دردا هم آغوشم
Я также принимаю эту боль