دانلود آهنگ جدید مهرتاش به نام آسون

Текст песни Asoon Mehrtaash



دست بردار من دیوونه ترم از هر بار
Прекратите дарить мне сумасшедший как никогда
چه کاری عشق تو دستم داد
Что дала мне твоя любовь
جز من آخه کی میدونه

دانلود آهنگ مهرتاش به نام آسون


دانلود آهنگ جدید آسون از مهرتاش
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهرتاش به نام آسون با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید آسون را با صدای شنیدنی مهرتاش دانلود کنید و گوش دهید
مهرتاش به نام آسون متن آهنگ
تکست آهنگ آسون از مهرتاش
Download New Music By Mehrtaash Called Asoon
Download New Song By Mehrtaash - Asoon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehrtaash Asoon
متن آهنگ مهرتاش آسون به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mehrtaash Adında Asoon
Лирика Asoon Mehrtaash
скачать песню Asoon - Mehrtaash С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهرتاش به نام آسون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهرتاش به نام آسون با کیفیت 128



دست بردار من دیوونه ترم از هر بار
Прекратите дарить мне сумасшедший как никогда
چه کاری عشق تو دستم داد
Что дала мне твоя любовь
جز من آخه کی میدونه
Кто знает кроме меня
دست بردار بی من تنها میشی از فردا
Оставь меня завтра
چی میدونی از من از دردام
Что вы знаете обо мне от Dardom
پشیمون میشی دیوونه آی دیوونه
Вы будете сожалеть об этом с ума
انقد آسون از من دل نکن آسون نیست
Не будь таким легким для меня
فراموشی واسه درد ما درمون نیست
Забыть не о нашей боли
نباشی حالم مثل قبل آروم نیست
Не молчи, как раньше
کسی مثل من از غمت داغون نیست
Никто не опечален мной, как я
چجوری میتونی تنهایی
Как ты можешь один
با خودت با مشکلاتت راه بیای
Придумай свои проблемы
صد دفعه مردم عزیزم تا بیای
Сто раз, дорогие люди, приходить
کاش یه بارم که شده کوتاه بیای
Я хотел бы вернуться однажды