دانلود آهنگ جدید آرش شفائی به نام فصل سرد

متن آهنگ جدید فصل سرد - آرش شفائی

Скачать новую песнюArash Shafaiee Fasle Sard

Текст песни Fasle Sard Arash Shafaiee



در شهر خاطراتت شاید که مرده بودم
В твоем городе памяти, может быть, я был мертв
از زخم یک نگاهت من جان سپرده بودم
От шрамов твоих глаз я умер
در یک غروب دلگیر از فصل سرد غربت

دانلود آهنگ آرش شفائی به نام فصل سرد


دانلود آهنگ جدید فصل سرد از آرش شفائی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی آرش شفائی به نام فصل سرد با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید فصل سرد را با صدای شنیدنی آرش شفائی دانلود کنید و گوش دهید
آرش شفائی به نام فصل سرد متن آهنگ
تکست آهنگ فصل سرد از آرش شفائی
Download New Music By Arash Shafaiee Called Fasle Sard
Download New Song By Arash Shafaiee - Fasle Sard
With Text And Direct Links
Lyrics Music Arash Shafaiee Fasle Sard
متن آهنگ آرش شفائی فصل سرد به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Arash Shafaiee Adında Fasle Sard
Лирика Fasle Sard Arash Shafaiee
скачать песню Fasle Sard - Arash Shafaiee С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید آرش شفائی به نام فصل سرد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید آرش شفائی به نام فصل سرد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید فصل سرد - آرش شفائی

Yeni şarkı indir Arash Shafaiee Adında Fasle Sard

Şarkı Sözleri Fasle Sard itibaren Arash Shafaiee



در شهر خاطراتت شاید که مرده بودم
В твоем городе памяти, может быть, я был мертв
از زخم یک نگاهت من جان سپرده بودم
От шрамов твоих глаз я умер
در یک غروب دلگیر از فصل سرد غربت
На душераздирающем закате из холодного сезона диаспоры
گویی به جای خورشید من زخم خورده بودم
Как будто я получил травму вместо солнца
اشکم نگشته جاری جز با تو و به یادت
Там нет слез, кроме вас и вашей памяти
چون قطره قطره اش را گاهی شمرده بودم
Я посчитал это по капле
ای کاش وقت رفتن با یک سکوت مبهم
Я бы хотел, чтобы у меня было время пойти с смутным молчанием
دستی به رنگ پاکی بر تو کشیده بودم
Я нарисовал чистую руку на вас
بیدار شد وجودم از خواب خوب مستی
Я проснулся, чтобы хорошо выспаться
در روزهای وصلت گویی که خفته بودم
В мои дни разговоров, как будто я спал
در دشت یادهایت من چون نسیم رفتم
На равнине твоей памяти я пошел как ветер
در شهر خاطراتت از پیش مرده بودم
Я был мертв в твоем городе памяти
رفت از کنار من رفت تنهاترین شدم باز
Она прошла рядом со мной, я снова стал одиноким
ای کاش راز دل را من با تو گفته بودم
Я бы хотел рассказать тебе секрет моего сердца
ای کاش راز دل را من با تو گفته بودم
Я бы хотел рассказать тебе секрет моего сердца