دانلود آهنگ جدید امین والایی به نام دلتنگی

Текст песни Del Tangi Amin Valaei



نا امید نکن منو
Не расстраивай меня
من که دست نمیکشم
Я не сдаюсь
تاهمینجاش بودم

دانلود آهنگ امین والایی به نام دلتنگی


دانلود آهنگ جدید دلتنگی از امین والایی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امین والایی به نام دلتنگی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دلتنگی را با صدای شنیدنی امین والایی دانلود کنید و گوش دهید
امین والایی به نام دلتنگی متن آهنگ
تکست آهنگ دلتنگی از امین والایی
Download New Music By Amin Valaei Called Del Tangi
Download New Song By Amin Valaei - Del Tangi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amin Valaei Del Tangi
متن آهنگ امین والایی دلتنگی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Amin Valaei Adında Del Tangi
Лирика Del Tangi Amin Valaei
скачать песню Del Tangi - Amin Valaei С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید امین والایی به نام دلتنگی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امین والایی به نام دلتنگی با کیفیت 128



نا امید نکن منو
Не расстраивай меня
من که دست نمیکشم
Я не сдаюсь
تاهمینجاش بودم
Я был там
هستم ازاین به بعدشم
Я после
چشماتو نبند،ببین
Не закрывай глаза, смотри
از چه راهی اومدم
Как я пришел
من اینجا کاری ندارم
У меня здесь ничего нет
بخاطر تو اومدم
Я пришел за тобой
اگه هنوز منتظرم
Если я все еще жду
اگه ازت نمیگذرم
Если я не пройду мимо тебя
بخاطر عشقیه که با تو گره خورده بمن
Из-за любви, которую я имею с тобой
منم و خاطره های خوبت
Я и твои хорошие воспоминания
ولی با اشکامو دلشوره
Но она счастлива с моими слезами
منم و این حس دلتنگی
Я и это чувство ностальгии
چرا بااحساسم میجنگی
Почему ты так боишься меня?
هی باخودم بد میشم
Эй, мне плохо
هی باتو بد میشم
Эй, мне плохо за тебя
گاهی هم سعی میکنم
Иногда я пытаюсь
اونیکه میخواستی شم
Это то, что вы хотели, чтобы я был
تعجبی نیست کارم
Не удивительно, что я делаю
اینه بی تو حالم
Я без тебя
غمگینو افسردم
Мне было грустно и депрессивно
شب تا صبح بیدارم
Я просыпаюсь ночью
بخاطر عشقیه که باتو گره خورده بمن
Из-за любви, которая держит меня в узде
منم و این حس دلتنگی
Я и это чувство ностальгии
چرا با احساسم میجنگی
Почему ты борешься с моими чувствами