دانلود آهنگ جدید علیرضا اسماعیلی به نام فوبیا

Текст песни Phobia Alireza Esmaeli



باز توی دردسر ساز چشم رنگیِ روباز داری میکشی منو
Вы втягиваете меня в проблему с открытым глазом  
حرفم فقط به تو همینه دلم عاشق ترینه تنها نذاری منو
Мое единственное слово для вас, что я люблю тебя, только не позволяй мне  
چیکار میکنی با دل بیچارم فوبی نبودتو من دارم

دانلود آهنگ علیرضا اسماعیلی به نام فوبیا


دانلود آهنگ جدید فوبیا از علیرضا اسماعیلی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علیرضا اسماعیلی به نام فوبیا با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید فوبیا را با صدای شنیدنی علیرضا اسماعیلی دانلود کنید و گوش دهید
علیرضا اسماعیلی به نام فوبیا متن آهنگ
تکست آهنگ فوبیا از علیرضا اسماعیلی
Download New Music By Alireza Esmaeli Called Phobia
Download New Song By Alireza Esmaeli - Phobia
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Esmaeli Phobia
متن آهنگ علیرضا اسماعیلی فوبیا به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Alireza Esmaeli Adında Phobia
Лирика Phobia Alireza Esmaeli
скачать песню Phobia - Alireza Esmaeli С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علیرضا اسماعیلی به نام فوبیا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا اسماعیلی به نام فوبیا با کیفیت 128



باز توی دردسر ساز چشم رنگیِ روباز داری میکشی منو
Вы втягиваете меня в проблему с открытым глазом  
حرفم فقط به تو همینه دلم عاشق ترینه تنها نذاری منو
Мое единственное слово для вас, что я люблю тебя, только не позволяй мне  
چیکار میکنی با دل بیچارم فوبی نبودتو من دارم
Что ты делаешь с моим бедным сердцем, я не был фобией, у меня есть  
هیچ حرفی رو حرفت نمیارم اخه عشق منی
Я не могу сказать ни слова, ты моя любовь  
چک میکنم عکسایی که میزاری
Я проверю фотографии, которые вы делаете  
حواسم به اینه تا کی بیداری
Помни, как долго ты просыпаешься  
وقتی با منی هیچ غمی نداری نری دل بکنی
Когда у тебя нет грусти со мной, не стесняйтесь  
حرفام همش از تو دلم بود نکن این عشقو نابود
Я всегда любил тебя, не дай этой любви погибнуть  
چقد دیر میشه زود، یه فرصت بهم بدی چی میشه
Как поздно, какая плохая возможность для меня  
نگو این آخریشه دوستت دارم همیشه
Не говори, что я люблю тебя всегда