دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام طاق ثریا

Текст песни Taghe Soraya Mohsen Chavoshi



من جلد تو هستم بر بام تو هستم
Я твое прикрытие, я на твоей крыше  
تو شمس منی من خورشید پرستم
Ты солнце, я солнце
مغرب همه اندوه اندوه غروب ات

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا


دانلود آهنگ جدید طاق ثریا از محسن چاوشی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن چاوشی به نام طاق ثریا با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید طاق ثریا را با صدای شنیدنی محسن چاوشی دانلود کنید و گوش دهید
محسن چاوشی به نام طاق ثریا متن آهنگ
تکست آهنگ طاق ثریا از محسن چاوشی
Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Taghe Soraya
Download New Song By Mohsen Chavoshi - Taghe Soraya
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Chavoshi Taghe Soraya
متن آهنگ محسن چاوشی طاق ثریا به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohsen Chavoshi Adında Taghe Soraya
Лирика Taghe Soraya Mohsen Chavoshi
скачать песню Taghe Soraya - Mohsen Chavoshi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام طاق ثریا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام طاق ثریا با کیفیت 128



من جلد تو هستم بر بام تو هستم
Я твое прикрытие, я на твоей крыше  
تو شمس منی من خورشید پرستم
Ты солнце, я солнце
مغرب همه اندوه اندوه غروب ات
Магриб, все печали твоего заката  
ای قبله مشرق ثنا گوی تو هستم
О восточная Кибла, я восхваляю тебя
ای نای گلویت همچون نی داوود
О, нет, глют, как тростник Давида
حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم
Вердикт того, что ты говоришь, - твоя глупость
گنجشک گلویم شرح است چو منصور
Мой горловой воробей описан как Чо Мансур
بر دار تو هستم غربال تو هستم
Я отвечаю за тебя
حیران تو گردد آن کس که بدیدت
Удивляйся тому, кто тебя видел
آن دم چو برفتی صدبار شهیدت
В то время вы были убиты сто раз
میسوزم و نالم چون آتش نمرود
Я горю и не плачу, потому что огонь не гаснет  
بازای گلستان بر داغ عبدیت
Базар Голестан в разгар рабства
ای طاق ثریا طاقت بنمانده ست
О арка Сорайя, она сохранилась  
مارا بستاند این ولوله بازار
Возьми нас к этой рыночной трубе
ای از سر لطفش خوش در تو دمیده
О, слава Богу за вас
Oh, thank goodness for you 
О, слава Богу за тебя  
هر دم که تو خواندیم انگار نه انگار
Каждый раз, когда мы читаем это, кажется, что нет
ای سرمه کشیده روز و شب مارا
О, рыжий день и ночь  
ای سرو بریده نشناخته ما را
О кедр, не знаю нас
پایان بده جانا این آمد و شد را
Останови это, Яна
راحت کن و بستان این خوف و رجا را
Успокойся и закрой этот страх и надежду
گنجشک گلویم شرح است چو منصور
Мой горловой воробей описан как Чо Мансур  
بر دار تو هستم غربال تو هستم
Я отвечаю за тебя