دانلود آهنگ جدید محمد گرامی به نام سرگیجه

Текст песни sargijeh Mohammad Gerami



خوشبختیمو من به عشق زیبای تو مدیونم
К счастью, я обязан твоей прекрасной любви
تو شدی برام عزیز تر از جونم
Ты стал мне дороже моей жизни
چی به من دادی خدایا ممنونم

دانلود آهنگ محمد گرامی به نام سرگیجه


دانلود آهنگ جدید سرگیجه از محمد گرامی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد گرامی به نام سرگیجه با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید سرگیجه را با صدای شنیدنی محمد گرامی دانلود کنید و گوش دهید
محمد گرامی به نام سرگیجه متن آهنگ
تکست آهنگ سرگیجه از محمد گرامی
Download New Music By Mohammad Gerami Called sargijeh
Download New Song By Mohammad Gerami - sargijeh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Gerami sargijeh
متن آهنگ محمد گرامی سرگیجه به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohammad Gerami Adında sargijeh
Лирика sargijeh Mohammad Gerami
скачать песню sargijeh - Mohammad Gerami С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمد گرامی به نام سرگیجه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد گرامی به نام سرگیجه با کیفیت 128



خوشبختیمو من به عشق زیبای تو مدیونم
К счастью, я обязан твоей прекрасной любви
تو شدی برام عزیز تر از جونم
Ты стал мне дороже моей жизни
چی به من دادی خدایا ممنونم
Что ты мне дал, слава Богу?
این دنیا رو من با چشمای قشنگ تو میخوام
Я хочу этот мир твоими красивыми глазами
با تو من خوبم انگار رو ابرام
Я в порядке с тобой
بهترین من همیشه باش همرام
Будь моим лучшим всегда
منو با چشات حالت نگات آخر میکشی عشقم
Ты убиваешь меня своими глазами, мой последний взгляд, моя любовь
هی با این کارات ناز و خنده هات
Эй, с этими милыми каратами и твоим смехом
جاتو میکنی محکم تو میکشیم کم کم
Клянусь, мы убьем тебя, понемногу
عطرت میپیچه منو سرگیجه مستم یا که هشیارم
Твой парфюм вызывает у меня головокружение или без сознания
هوای تو رو مثل اکسیژن توی نفسها دارم تو دارو ندارم
У меня твой воздух в моем дыхании, как кислород, у меня нет никаких лекарств
عشقم با تو من تموم رویاهامو میبینم
Моя любовь с тобой, я вижу все свои мечты
خیلی خوبه که ای عشق شیرینم
Это хорошо что я сладкая любовь
سر رو تو شونه هاتو با تو میشینم
Я сижу с тобой на твоих плечах
احساست خود زندگیه اینو میفهمم
Это чувство самой жизни
ممنونم که شدی برای من ممنونم
Спасибо, что пришли. Спасибо
آره میمونیم همیشه ما با هم
Да мы всегда остаемся вместе