دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام دستم را بگیر

Текст песни Dastam Ra Begir Mohammad Motamedi



به تو دل ندهم به که دل بدهم
Я не хочу делать тебе больно
تو بگو چه کنم دلتنگم
Вы говорите мне, что я скучаю
نه کنار توام نه قرار توام

دانلود آهنگ محمد معتمدی به نام دستم را بگیر


دانلود آهنگ جدید دستم را بگیر از محمد معتمدی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد معتمدی به نام دستم را بگیر با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دستم را بگیر را با صدای شنیدنی محمد معتمدی دانلود کنید و گوش دهید
محمد معتمدی به نام دستم را بگیر متن آهنگ
تکست آهنگ دستم را بگیر از محمد معتمدی
Download New Music By Mohammad Motamedi Called Dastam Ra Begir
Download New Song By Mohammad Motamedi - Dastam Ra Begir
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Motamedi Dastam Ra Begir
متن آهنگ محمد معتمدی دستم را بگیر به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohammad Motamedi Adında Dastam Ra Begir
Лирика Dastam Ra Begir Mohammad Motamedi
скачать песню Dastam Ra Begir - Mohammad Motamedi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام دستم را بگیر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام دستم را بگیر با کیفیت 128



به تو دل ندهم به که دل بدهم
Я не хочу делать тебе больно
تو بگو چه کنم دلتنگم
Вы говорите мне, что я скучаю
نه کنار توام نه قرار توام
Не с тобой, не с тобой
نه برای خودم میجنگم
Я не борюсь за себя
آه از این بی خوابی از عمری بی تابی این بوده تقدیرم
О, эта бессонница была целой жизнью нетерпения, я ценю это
روزی از فرداها شاید در رویاها دستت را میگیرم
Однажды завтра я могу поймать тебя во сне
دستم را بگیر چشمت را ببند با من گریه کن همراهم بخند
Держи меня за руку, закрой глаза, плачь со мной, смейся со мной
عمر رفته را رها کن تو فقط مرا صدا کن
Выпусти потерянную жизнь, просто позвони мне
اشکم را ببین غرق بارانم هم پر از دردم هم پریشانم
Смотри мои слезы, я тону под дождем и мне больно
عمر رفته را رها کن تو فقط مرا صدا کن
Выпусти потерянную жизнь, просто позвони мне
دستم را بگیر
Держи меня за руку
همه باور من رخ دیگر من که میان دلم پنهانی
Все мои убеждения скрыты от моего сердца
تو بگو دل من همه حاصل من که تو درد مرا میدانی
Ты говоришь, что мое сердце - это весь мой продукт, что ты знаешь мою боль
دستم را بگیر
Держи меня за руку