دانلود آهنگ جدید پویا حق شناس به نام حال نهان

Текст песни Hal Nahan Pouya Hagh Shenas



گویم امشب من از این حال نهان از زمستان دلم فصل خزان
Позвольте мне сказать вам, сегодня вечером я прячусь от зимы
چون بهاری بودو گذشت ای خدا اینچنین محوت شده احوال ما
Потому что это была весна, Бог простил нас
دلم از هرچی که هست خسته شده شبیه یه مرغ پر بسته شده

دانلود آهنگ پویا حق شناس به نام حال نهان


دانلود آهنگ جدید حال نهان از پویا حق شناس
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی پویا حق شناس به نام حال نهان با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید حال نهان را با صدای شنیدنی پویا حق شناس دانلود کنید و گوش دهید
پویا حق شناس به نام حال نهان متن آهنگ
تکست آهنگ حال نهان از پویا حق شناس
Download New Music By Pouya Hagh Shenas Called Hal Nahan
Download New Song By Pouya Hagh Shenas - Hal Nahan
With Text And Direct Links
Lyrics Music Pouya Hagh Shenas Hal Nahan
متن آهنگ پویا حق شناس حال نهان به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Pouya Hagh Shenas Adında Hal Nahan
Лирика Hal Nahan Pouya Hagh Shenas
скачать песню Hal Nahan - Pouya Hagh Shenas С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید پویا حق شناس به نام حال نهان با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پویا حق شناس به نام حال نهان با کیفیت 128



گویم امشب من از این حال نهان از زمستان دلم فصل خزان
Позвольте мне сказать вам, сегодня вечером я прячусь от зимы
چون بهاری بودو گذشت ای خدا اینچنین محوت شده احوال ما
Потому что это была весна, Бог простил нас
دلم از هرچی که هست خسته شده شبیه یه مرغ پر بسته شده
Я устал от всего, как фаршированная курица
قدیما تو گوشمون صدایی بود توی دل ها خدایی بود
Раньше в наших ушах был звук, в наших сердцах был бог
شادیا لبخند به روی مرحمی ساز آوازی ما بود هر شبی
Шадия улыбалась нашему поющему композитору каждую ночь
ولی افسوس که تموم شد او حسرت و خاطره ها مونده به جا
Но, увы, когда он закончил, он остался с сожалениями и воспоминаниями
مثل یه موسم تهش شمع و گل و پروانه شد
Это было как сезон свечей, цветов и бабочек
عاشقی مردونگی رفتو دگر افسانه شد
Любовь к мужественности стала еще одной легендой
بدتر از هر چیز در این بیت کوی من اشعار توست
Хуже всего то, что ваши стихи находятся в этом моем доме
دلخوشی هارفتنو و اهریمن زمونه خواره شد
Восторг Хафтно и дьявола поглотили
هرچه در این زندگی باشد که بی تعبیر نیست
Что бы ни было в этой жизни, не объяснимо
حال ما از سرنوشتو عالمو تقدیر نیست
Теперь мы не ценим вашу судьбу
حال اگر خواهی بدانی شرح این آشفتگی
Теперь, если вы хотите узнать описание этой путаницы
من بگویم خود کرده را تدبیر نیست
Я бы сказал, что он не планировал сам
دلم تو این زمونه عاشق نشو دیونه
Не влюбляйся в меня в это время
کی از وفا میدونه مهرو صفا کودومه
Кто знает о верности?
یه روزی روزگاری نوری توی دلامون
Однажды в наших сердцах будет свет
یادخدا تو قلب تک تک آدما بود
Ядхода была в сердце каждого человека
ولی افسوس که تموم شد اون روزا
Но, увы, эти дни прошли
حسرتو خاطره ها مونده به جا
Я скучаю по воспоминаниям
دل از ترسی که هست خسته شده
Сердце устало от страха
شبیه یه مرغ پر بسته شده
Выглядит как фаршированная курица