دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام دلتنگی دو

Текст песни deltangi 2 Mahdi Tari



آقا فدای اون چشای خیست، فدای اون دل شکستت
Сэр, жертва этого со вкусом глаза, жертва этого разбитого сердца
فدای اون نگاه خستت، آقا بیا ببین دلم چه خونه
Пожертвуйте этим уставшим взглядом, сэр, приходите и посмотрите, какой у меня дом
بیا ببین دلم میخونه بیا ببین دلم چه خونه

دانلود آهنگ مهدی تاری به نام دلتنگی دو


دانلود آهنگ جدید دلتنگی دو از مهدی تاری
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی تاری به نام دلتنگی دو با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دلتنگی دو را با صدای شنیدنی مهدی تاری دانلود کنید و گوش دهید
مهدی تاری به نام دلتنگی دو متن آهنگ
تکست آهنگ دلتنگی دو از مهدی تاری
Download New Music By Mahdi Tari Called deltangi 2
Download New Song By Mahdi Tari - deltangi 2
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Tari deltangi 2
متن آهنگ مهدی تاری دلتنگی دو به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mahdi Tari Adında deltangi 2
Лирика deltangi 2 Mahdi Tari
скачать песню deltangi 2 - Mahdi Tari С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام دلتنگی دو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام دلتنگی دو با کیفیت 128



آقا فدای اون چشای خیست، فدای اون دل شکستت
Сэр, жертва этого со вкусом глаза, жертва этого разбитого сердца
فدای اون نگاه خستت، آقا بیا ببین دلم چه خونه
Пожертвуйте этим уставшим взглядом, сэр, приходите и посмотрите, какой у меня дом
بیا ببین دلم میخونه بیا ببین دلم چه خونه
Приди и посмотри, что хочет мое сердце.
آقا دلم برات شده یذره، طاقت ندارم دیگه بسه
Сэр, я скучаю по тебе, я больше не могу это терпеть
تموم کن این درد جدایی، آقا دلم هنوزم که خونه
Закончи эту разлуку, сэр, я все еще дома
جایی نداره بمونه طاقت نداره این دل من
Там нет места для меня, чтобы остаться, это не мое сердце
آقا چه دردا که ندیده قلبم چه حرفا که نشنیده گوشم
Сэр, какой боли мое сердце не видел, какие слова я не слышал
چه ضربه ها نخورده روحم، اقا بیا ببین دلم همونه
Какие удары не поразили мою душу, сэр, приходите и посмотрите, мое сердце такое же
بیا ببین دلم چه خونه بیا ببین حالم خرابه
Приходите посмотреть, какой дом мне нужен
آقا فدای اون دل شکستت فدای اون نگاه خستت
Сэр, пожертвуйте этим разбитым сердцем, пожертвуйте этим уставшим взглядом
بیا ببین خسته شدم من، آقا دلم پره پر از این زمونه
Приходите и посмотрите, я устал, сэр, мое сердце полно этого времени
دلم پر از آدمای بی عشق و بی منطق دنیا
Мое сердце полно безлюбых и иррациональных людей в мире