دانلود آهنگ جدید علی عزیزی به نام نفسم

Текст песни nafasam Ali Azizi



نازنینم نفسم چشمای تو زندگیه
Моя дорогая, мое дыхание - глаза твоей жизни
این همه خواستن من پیش تو دیوونگیه
Это все, что я хочу свести тебя с ума
انقدر خوبی که جز تو از همه خسته شدم

دانلود آهنگ علی عزیزی به نام نفسم


دانلود آهنگ جدید نفسم از علی عزیزی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی عزیزی به نام نفسم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید نفسم را با صدای شنیدنی علی عزیزی دانلود کنید و گوش دهید
علی عزیزی به نام نفسم متن آهنگ
تکست آهنگ نفسم از علی عزیزی
Download New Music By Ali Azizi Called nafasam
Download New Song By Ali Azizi - nafasam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Azizi nafasam
متن آهنگ علی عزیزی نفسم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ali Azizi Adında nafasam
Лирика nafasam Ali Azizi
скачать песню nafasam - Ali Azizi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علی عزیزی به نام نفسم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی عزیزی به نام نفسم با کیفیت 128



نازنینم نفسم چشمای تو زندگیه
Моя дорогая, мое дыхание - глаза твоей жизни
این همه خواستن من پیش تو دیوونگیه
Это все, что я хочу свести тебя с ума
انقدر خوبی که جز تو از همه خسته شدم
Так хорошо, что я устал от всех, кроме тебя
آره اینجوریه که من به تو وابسته شدم
Да, это звучит довольно дерьмово для меня, Похоже, BT не для меня тоже
نیاد اون روزی که تنهام بذاری
Не приходи в тот день, когда оставишь меня в покое
میدونی من به تو دلبسته شدم
Вы знаете, я влюбился в тебя
نت این ساز تویی گرمی آواز تویی
Музыка этого инструмента теплая для вас
تا میای دل میبری دلبرو طناز تویی
Вы будете убиты горем, пока не придете
اون که دلداده منم همدم و همراز تویی
Тот, кто любит меня, мой компаньон и компаньон
نت این ساز تویی دلبرو طناز تویی
Ноты этого инструмента - ваша любимая сатира
وقتی غم توی نگاه تو مشینه
Когда горе в твоих глазах
قلبی دارم تا تو پلکهاتو ببندی
У меня есть сердце, чтобы связать в вашей тарелке
همه اشکهاتو میبوسم نازنینم
Я целую все твои слезы, дорогая
دوست دارم فقط برای من بخندی
Мне нравится смеяться только ради меня
آخه تو عشق منی وصله جون و تنی
О, ты моя любовь
با نگات به قلب من داری آتیش میزنی
Ты смотришь на мое сердце с огнем